lørdag den 14. februar 2015

Er du nybegynder som Puk?

Helt ærligt, oftest synes jeg, det er vildt kedeligt at høre om andres natlige drømme. Sådan en fortælling kan trækkes i langdrag på samme måde, som når man er tvangsindlagt til at se 12000 billeder fotograferet af et familiemedlem, der netop har været på en uges ferie i Tyrkiet og har gennemtæsket et digitalkamera.
Men min morgen var lidt som at vågne op midt i en morsom drøm. Jeg vågnede nemlig sammen med Puk og Go'Morgen Danmark. Hun interviewer et par, der har et erotisk Bed & Breakfast. På et tidspunkt i interviewet rejser krofatter sig og vil bruge Puk som forsøgskanin. Frisk, som hun er, accepterer hun udfordringen og underkaster sig at blive blindfolded. Nu kommer det morsomme!Se her. Jeg håber, du morer dig lige så meget som mig og vågner med det største smil.

Puks bemærkning, der afslutter et anderledes og dog interessant indslag, lader jeg stå for sig selv og tænker mit; Hold nu kæft, det bliver en morgen jeg aldrig glemmer! Tak i lige måde Puk!
Hvis du er nybegynder som Puk er jeg sikker på, at krofatter og kromutter er klar på at give dig en hjælpende hånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!