fredag den 2. januar 2015

Om cyklen, der blev væk

Kære Cykeltyv
Lige meget hvad, så er det ikke sjovt, at du tager min cykel. Selv om jeg ikke bruger den så tit, dvs. aldrig så er det min. Min! Det betyder, at du ikke har ret til at tage den, låne den eller røre ved den.
Jeg vil dog gerne takke dig for, at du smed den i krattet på børnehavens legeplads, så jeg trods alt kunne finde den. Jeg er sikker på, at du har brugt mange kræfter til at bære den, når nu den jo var låst. Jeg synes i hvert fald, det var hårdt at løfte den op ad bakken. 
Jeg vil også gerne takke sig for, at du ikke smadrede den helt. Det er trods alt rart, at du har haft så meget tankevirksomhed.

En anden gang, så kan du bare spørge mig, om du må låne nøglen. Det vil være nemmere for både dig og mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!