mandag den 1. december 2014

VINDEREN ER FUNDET!

Uha sommetider er det bare en fryd at tage lidt ekstra lækkert undertøj på. Sådan at der lige bliver vist lidt lækkert skind, men ikke mere end der stadig er ærbarhed over damen.
Lige nu har du chancen for at vinde et sæt undertøj, og hvem vil ikke gerne være lidt ekstra smækkerlækker under den lille sorte, som vi jo alle ved, vækker glæde til julefrokosterne i det ganske land?













Jeg har før skrevet om min forkærlighed til Change. Og den er bestemt ikke blevet mindre efter, hende der Britney har haft en finger med på tegnebrættet. Se lige her! Det rigtig gode ved Change er, at de har et kæmpe udvalg af lingeri, og størrelserne spænder fra skåle A-K og omkreds fra 60-100. Her kan de fleste af os være med. Heldigvis da.

Jeg har en del undertøj fra netop Change og jeg er meget begejstret. BHerne og trusserne holder faconen og det er ikke en selvfølge.

Change har ofte kampagner, hvor du kan få tre stykker undertøj for kun to stykker undertøjs pris. Det er saftsuseme da en rabat, vi kvinder kan forstå!

Og præcis sådan en give away har Change i Viborg og jeg til dig. Du kan vinde et sæt undertøj og samtidig snuppe en ekstra del.

Du skal lægge en besked her på bloggen. Hvis du ikke selv er blogger, så smid din mail, så jeg kan komme i kontakt med dig.

For at deltage skal du enten følge mig på bloglovin, eller hvis du er en af de mange tusindvis af danskere, der har facebook, følge mig ved at like min side.

Jeg trækker vinderen den 15.12. Så er der tid til at vælge det helt rigtige sæt og nå at få glæde af det op til og i julen.
Sæt iiiii gaaaang!

Lidt interessant info:
Jeg ved ikke om der er mange af jer derude, der har styr på skålstørrelser. Jo jeg ved at mange mænd har svært ved at bedømme størrelsen på deres kvindes bryster.

Men du kære kvinde ved du egentligt, hvilken størrelse du skal bruge for at dine smukke bryster har det godt i patgrimen?

Du skal have fat i centimeterbåndet, for du skal måle dig (stramt) rundt under barmen og bagefter rundt om barmen, hvor du er størst, og denne gang skal målebåndet ikke stramme. De to tal skal du plotte ind i det skema, der er på Change BH guide
Jeg har fået hjælp, og faktisk har jeg straffet mine bryster ved at bruge en for lille skål.
Hjælpen fik jeg i Change, og jeg er så glad for den hjælp, for nu går jeg ikke ondt med ømme bryster! Og det er da en julegave, der er til at forholde sig til!

Det med småt. Indlægget er sponsoreret ved at jeg har valgt et sæt undertøj fra Change. Holdningen er min egen og min stemme er ikke til falls!



50 kommentarer:

  1. Uhh, jeg elsker også change! Gad så godt at vinde et sæt med en ekstra del, det er ved at være et stykke tid siden jeg fik nyt undertøj..

    Vh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. det ville være skønt at vinde:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Jeg kunne vist godt trænge til lidt lækkert undertøj, og især når det er fra Change :-)
    laerkeduus@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Uh, sikke en lækker gave! Jeg vil ikke have noget imod en ekstra julegave under træet i år :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Det ville da være den dejligste julegave ❤️
    Marianne
    Mvagt@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Åh, efter to amninger trænger mor her til at se lidt lækker ud igen

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  7. Nyt undertøj - det ville altid være dejligt :-)

    SvarSlet
  8. Ej, det gad jeg sørme godt at vinde, trænger i den grad til en ny bh :)

    SvarSlet
  9. Hmm, så prøver jeg igen.

    Patgrimen? Hahaha, ja, jeg har helt styr på str. Og sikke en forskrækkelse man får sig når den er på plads. En 75 G her du. Omg. Men de skal sidde ordentligt. Der er ikke noget værre end patuorden ;)

    SvarSlet
  10. Jeg har næsten kun undertøj fra Change, det er supergodt, og ekspedienterne er altid gode til at hjælpe. Jeg har også fundet ud af, at jeg brugte en helt forkert størrelse før, og hold da op, hvor er det bare rart, når det passer i stedet for:)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  11. Vil supergerne prøve chance. Har faktisk kun hørt godt om det, så det er egentlig for skidtmads, at jeg ikke har været der endnu!

    Trænger helt vildt til nyt seletøj efter et vægttab, så krydser fingrer her.

    SvarSlet
  12. Det ville glæde min kæreste ;-) han brokker mig altid over mit behagelige bomulds undertøj. Det er vildt fint.

    SvarSlet
  13. Det er virkelig et pænt sæt :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Super lækker jule-konkurrence! Krydser fingre :))

    Min mail er: Innocentcherryblog@gmail.com

    SvarSlet
  15. Det sæt du har valgt er så fint!

    Louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  16. Lææææækkert! <3

    MVH
    gitte.seloy (a) hotmail.com

    ☆☆☆ ⒼⓄⒹ ⒿⓊⓁ ☆☆☆
    ┊  ┊  ┊  ★
    ┊  ┊  ☆
    ┊  ★

    SvarSlet
  17. Sikke et flot sæt! :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  18. uha mangler sådan noget ordentligt undertøj så krydser fingre xxxx

    følger dig via bloglovin og facebook

    mvh

    /jenny

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  19. Sikke en lækker giveaway. Jeg deltager: daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  20. Lækker giveaway - jeg er med. Følger dig via BL.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  21. Det ville være nice med noget andet end de sædvanlig bomuldstrusser og den gamle, sorte bh fra h&m ;)
    Mvh Mai / maiodgaard (a) gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg er vild med Change og ville elske at vinde noget nyt undertøj :-) Så jeg xxx alt jeg krydse kan, Tak for en skøn giveaway,
    Ax

    SvarSlet
  23. Ej hvor lækkert - Change er bestemt min yndlings undertøjs forretning, så det ville da være skønt!

    Frederikke S // frederikke@hlaug.dk

    SvarSlet
  24. Uha, har lige fået en brystreduktion, så undertøj ville godt nok falde på et knastørt sted ; )VH Rikke
    rikke_bruunjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Så fint! :-)

    emmakathrinesloth@live.dk

    SvarSlet
  26. Hvor ville det være dejligt at vinde et lækkert sæt undertøj nu hvor mine bryster(hele min krop) ændre sig så meget af at bære rundt på vores lille søn i min mave :)

    SvarSlet
  27. Jeg kunne da godt bruge et nyt sæt;)

    m-lhc (a) hotmail.com

    SvarSlet
  28. Håber på at vinde noget lækkert undertøj!

    maidong12@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg ejer kun undertøj fra H&M eller bilka, så det ville da være den dejligste gave med nyt lækkert, undertøj!
    / mariannevas@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Kunne godt bruge lidt nyt undertøj :) ejer kun undertøj fra H&M og det ser ikke så godt ud mere.

    sabrine.rasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  31. Ja tak til denne give away. Jeg kunne virkelig godt bruge noget undertøj der er lækkert og ikke bare kedelig basis.

    SvarSlet
  32. Åhh jeg trænger virkelig til nyt. Krydser fingre :)

    //Bobber
    mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  33. Jeg kunne virkelig godt bruge et lækkert nyt sæt undertøj. Krydser fingre!

    SvarSlet
  34. Det ville være skøønt med nyt lækkert undertøj ;-)

    Gode adventshilsner
    Åse L / aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg krydser mine fingre :)
    k.alberte@hotmail.dk

    SvarSlet
  36. Man kan virkelig altid bruge nyt undertøj!!

    Malene Matzen
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  37. Årh, hvor er det virkelig fint! :) Håber på at vinde..

    Louise Janner // louisejanner@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Det lyder som om de er dygtige til at vejlede i change viborg - det skal man bestemt ikke tage som en selvfølge, heller ikke hos change, så måske jeg skulle smutte forbi viborg!
    Det kunne være virkelig rart vinde et nyt sæt så jeg slipper for at gå med det hullede undertøj eller hvor bøjlerne stritter og gør ondt kun fordi jeg ikke kan finde noget der passer ordentligt på min barm!
    Gyngehesten@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Ville altså ikke være skidt at forkæle kæresten, med lidt lækkert at kigge på. Jeg har også lige målt og tastet ind i deres guide og jeg skal åbenbart bruge en 70E, istedet for 80C, så ville være ret perfekt med nyt undertøj, nu jeg har dén viden! :D

    xoxo,
    Sam Madeleine Athena Conradsen
    Samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne overraske min mand. Der er længe mellem jeg får nyt undertøj

    Lis / svalen7900@live.com

    SvarSlet
  41. Jeg vil meget gerne vinde :)
    naja.dalsgaard@gmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg vil meget gerne deltage :) hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  43. Krydser fingre for at vinde her xxxx

    SvarSlet
  44. Virkelig lækkert :-) jeg prøver lykken!
    tina-hauris@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Lækker gave! Kaster et lod i puljen!

    SvarSlet
  46. Mangler så meget undertøj. Er lidt for glad for mine sportsbh'er - siger vist set hele ik? Krydser fingre!

    SvarSlet
  47. Kæresten og jeg holder "praktisk jul" og har givet hinanden en støvsuger på forhånd. Men hvor kunne det være dejligt med ægte forkælelse :-)
    Kærligst Henriette (kerateck)

    SvarSlet
  48. Hvem kunne ikke bruge denne fantastiske præmie !! ;)

    sineolsen@ofir.dk

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!