søndag den 21. december 2014

Bordet fanger!

Som de fleste ved, er jeg ikke den store kok. Jeg har tidligere udtalt, at hvis jeg bare kunne tage en pille, hvor jeg blev mæt og fik nok næring, så gjorde jeg gerne det.
Efterhånden må jeg revurdere det. For det første er min vindmøller ret god til at lave mad. Og det smager jo godt. For det andet ved jeg jo godt, at der ikke er nemme løsninger, når det handler om at blive mæt og få den gode og sunde kost.
Ind imellem kan jeg køre lidt surt i de helt almindelige retter så som kødsovs, koteletter, æggekage etc. Og så er det jo smart at søge inspiration andre steder. Jeg har netop modtaget en rigtig lækker kogebog, som jeg er sikker på, at vi får brugt rigtig meget. Bordet fanger er som en novice som jeg nem at forstå. Jan Ohrt har virkelig kredset for retterne og lækre ser de ud.
Se bare her


Hvis du mangler at købe den sidste julegave til kvinden/manden, der intet ønsker sig, så vil jeg anbefale Bordet Fanger. Du kan købe den lige her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!