lørdag den 4. oktober 2014

Som at få elektrisk stød

Åhhhh jeg elsker natholdet og har mange gange moret mig på andres bekostning. Indimellem er det bare funny, når andre får lavet sprogspassere eller andet godt!
Derfor har jeg været meget spændt på at se det nye show med Anders Breinholt; Breinholt og Venner.

I går aftes var én af de helt særlige af slagsen, ja nærmest en slags klimaks af al min forventning, der blev forløst. Min mascara løb helt ned til sokkerne, så meget sprøjtede tårerne ud af øjnene mine, fordi jeg morede mig over den gimmick, der var sat op. Anders Breinholt skulle lave mad sammen med Martin Brygmann. Først tænkte jeg, at det var for klichéagtigt at levere endnu en sketch med skåneærmer og Hyttemeier, men jeg blev glædeligt overrasket. Breinholt og Brygmann skulle simpelthen lave mad, mens de havde dimser på armene, der gav dem stød, alt efter de to bødlers forgodtbefindende. Og holdnu kæft, hvor var det funny!

Inden du ser klippet, så hent kleenex og advar dine omgivelser om, at du ikke græder men skriger af grin. Jeg tror i hvert fald min lille familie og naboer måske ville have sat pris på et lille hint.

Klik her

5 kommentarer:

  1. Jamen, synes du det er sjovt? Altså sådan rigtig?

    Jeg kan slet ikke holde ud at se det :-O.
    Jeg får mere lyst til at hyle, end til at skrige af grin..

    Det føles som om det går lige gennem mit filter og direkte ind i centralnervesystemet.. jeg er vist lidt af en tøsedreng ;o)...

    Jeg er vist bare mere Bridget Jones eller Kirsten Hyttemeyer eller sådan noget. Lidt mere blødt ;-D!

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså jeg ER hverken Bridget Jones eller Hyttemeier ;o). Men er nok mere TIL det, end til det andet :-).

      Slet
  2. Tak for advarslen om servietterne. Savner normalt ikke dansk tv, men dette klip var alligevel så sjovt at jeg straks savnede dansk tv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mille, er glad for at du morede dig :-)

      Slet
  3. Maj, jeg synes simpelthen det er så sjovt! Måske fordi jeg nærmest spænder i kroppen, som var det mig, der skulle have stød 😉

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!