torsdag den 23. oktober 2014

14 årige er bare de bedste!

Go' Morgen Danmark har hele ugen samlet ind til Knæk Cancer. I mandags kunne seerne sende en sms og donere 50 kr. og samtidig vinde en hel dag med Christoffer og bandet. Det er jo enhver piges/kvinde/svigermors drøm, hvad er bedre end en tur bag i tourbussen? Ja jeg spørger bare! Der er samlet omkring 300.000 kr ind, hvilket jo er skønt, for jo flere penge desto bedre.


Her til morgen blev den heldige vinder ringet op af selveste popstjernen Christoffer. Desværre er det ikke hende, der skal med til koncerten, men hendes mor, der tager tlf. Samtalen forløber cirka således:

C: godmorgen, tak for din sms. Du har vundet en hel dag med mig og bandet.
Vinder: det er ikke mig, men min datter Emma.
C: hvor gammel er hun?
Vinder: 14
C: uhh! (Slikker) sig om munden

Mikkel Beha spørger moren om hun er tryg ved at lade hendes datter være sammen med Christoffer og bandet en hel dag.
Vinder: ja.
C: du kan være helt tryg, vi skal nok tage os godt af hende! 😋

Lidt senere...
Mikkel Beha og Christoffer taler om koncerten og 14årige Emma.

C: 14 år er bare den bedste alder!
............


Godt jeg ikke er mor til en datter, siger jeg bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!