mandag den 7. juli 2014

Vinderen af bikini/undertøj fra Change

40 deltagere har dystet om at vinde enten en bikini eller et sæt undertøj fra Change. Jeg kan læse mig frem til at der virkelig er mange slappe, gamle og grimme bikinier i det ganske land! Hvis jeg kunne ville jeg give jer alle én. Eller hvad pokker, når nu jeg er stor i slaget så lad mig da sige tre!

Jeg har med spurgt naboen om et tal mellem 1 og 40 og naboen sagde nummer tre!

Så lad os alle ønske Elisabeth fra fyrstenogfruen.blogspot.dk til sgu da skide meget lykke med sejren! Jeg håber, at du vil sende mig et lille billede, når du har valgt enten en bikini eller et sæt undertøj ;-)

Du må gerne maile til mig anneloehderask  snabel a gmail dot com, så jeg kan formidle kontakten mellem dig og Change butikken.

Tusind tak til Change i Viborg for præmien og tak til jer alle, der har deltaget!

2 kommentarer:

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!