torsdag den 3. juli 2014

Min identitet er afsløret!

Nej det er ikke mig, der er tys tys kilden! Men endnu en gang er jeg så uheldig at mit cpr nummer har floreret på det der smarte internet. Hvordan det er sket, spørger du? Jo ser du, jeg har tilmeldt mig Robinsonlisten, for jeg var så træt af at blive forstyrret af alle mulige telefonsælgere, der har haft meget svært ved at forstå et stort, rungende og meget klart NEJ TAK! Desuden har de haft tendens til at ringe fra skjult nummer, og jeg hader at tage telefonen, når jeg ikke ved, hvem der er i den anden ende.


I følge Børsen er fejlen sket via en opdatering af Robinsonlisten. Normalt er det kun de tilmeldtes navn og adresser, der bliver opdateret, men lige præcis denne gang er cpr numrene altså smuttet med. Ikke pisse fedt, vel?

Jeg har tidligere været udsat for, at nogle banditter fra Polen har misbrugt mit cpr nummer på danske spils hjemmeside. Pludselig fik jeg et brev, hvor jeg fik 10 dage til at indbetale det beløb, jeg havde spillet for. Men halloooo jeg har jo aldrig spillet på danske spil. Chancen for at vinde er jo lige 0 og jeg er sikker på, at jeg vil tjene flere penge på at samle flasker i grøftekanten end at oprette end profil på danske spil! Jeg meldte det naturligvis til policen, og den oplevelse kan du læse mere om her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!