lørdag den 12. juli 2014

Kun en tæve kan pisse territoriet af

på en motorvej!
Jeg fræser afsted på E45 nord mod Aalborg. P3 spiller som sød musik i vores kabine. En sang jeg kan synge med på, strømmer ud til mig, men husker bandet. Da jeg skal tanke bilen forsøger jeg at finde sangen på YouTube, men inden jeg når at taste Youttt afbrydes udsendelsen med en trafikmelding.
Ding, ding diiing
Myndig damestemme; Der er en hund løs på motorvejen mellem afkørsel 30 og 29.
Jeg kigger på mg selv i spejlet! Det er fandme da et underligt sted at lufte sin hund. Jeg ved da godt, at de tæver skal urinerer, men helt ærligt... midt på E45? Uden refleksvest? Hvad fanden sker der lige for den hundeejer?



Ved godt det er en afstikker, en tæve i løbetid der vil lege med de store drenge!
Tjek lige de her seje løbetidsbukser... Jeg ville virkelig stikkel halen mellem benene, hvis jeg skulle gå med dem!






Hvis jeg var en tæve og skulle score af en mother fucker han hund, så skulle han godt nok gøre mere ud af sig selv end en refleksvest. Vi taler mere i sportsstyle

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Foxy beklædning...hmmm...Og så lige et diamanthalsbånd oveni, så er der scoringsgaranti!

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!