onsdag den 25. juni 2014

Vil du nyde sommeren i en ny bikini? Er udtrukket!

De fleste af os kvinder ved, hvor dejligt det er med undertøj der virkelig sidder som støbt til kroppen. Ingen synlige mavedelle, skarvesår eller fire numseballer. Jeg har stor erfaring med BH'er der sidder forkert, skålene er for små og omkredsen for stor. Underhylere der giver mig deller både på hoften, ballerne og ved maven. En dag kom jeg ind i Change i Viborg og jeg må sige, at jeg derefter har fået et helt andet forhold til undertøj! For det første blev jeg mødt af en meget sød, imødekommende og dygtig ekspedient. For det andet blev jeg overrasket over, hvor god kvalitet undertøjet er. Igen i år er jeg rigtig glad for at lave en give away i samarbejde med Change Viborg!



En af jer kære læsere har mulighed for at vinde enten en bikini eller et sæt undertøj. Jeg har bestilt en god, varm og solrig sommer, så en bikini er jo et oplagt valg!


Miami Beach

Brazil

Santos
Se selv ikke en eneste delle på modellerne ;-)

For at deltage skal du;
*følge min blog på bloglovin
*smide en kommentar her

Jeg vil opfordre dig til at melde dig ind i ClubChange. Du får rigtig gode procenter, kan handle til fordelagtige priser og har mulighed for at komme til forskellige specielle events.
Du må gerne dele, så dine veninder, mor, svigermor, nabo etc også får mulighed for at vinde!

Vinderen bliver trukket 7.7. For der har jeg nemlig sommerferie!



44 kommentarer:

  1. Jeg melder mig gerne på banen til en bikini uden deller:-)

    SvarSlet
  2. Uhh. Jeg er med her! Har tabt en del kilo og TRÆNGER bare til noget nyt, der passer. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg prøvede lige min bikini i sidste uge - der var ikke mere elastik i underdelen. Så jeg regnede på det - jeg har ikke købt en ny bikini i 9 år!!!!! Ville elske at vinde én her:)

    SvarSlet
  4. Jeg har lige været på ferie, og til vandgymnastikken måtte jeg hele tid holde på trusserne så de ikke faldt helt til bunds, så trænger i høj grad til en ny bikini ;)

    SvarSlet
  5. Hvem kan ikke bruge en ny bikini? Jeg kan i hvert fald godt.
    Change er mit favoritmærke. Og som du skriver, så er det virkelig en lækker kvalitet :)

    Krydser fingre :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  6. Min søde mand køber ind i mellem undertøj til mig fra Change og er derfor medlem af deres kundeklub. Derfor får han også deres nyhedsbrev og det kan være ganske underholdende. Fx sidste gang hvor han modtog et super tilbud om at komme ned og få taget sine mål ordentligt :-) jeg vil krydse fingre for at kunne gå sommeren i møde i en ny bikini som sidder helt rigtigt - på mål og det hele!

    SvarSlet
  7. Jeg er også helt vild med undertøj fra change, så selvfølgelig vil jeg være med :)
    Vh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Lækkert undertøj og badetøj de har :) Er allerede medlem ;)
    Så jeg er såååå meget med <3

    SvarSlet
  9. åhh hvor ville jeg ønske mig en ny bikini! En knækket tand hos kæresten betyder at jeg må bruge min brystklemmende bikini endnu et år :( Men det kan jo være at jeg er heldig!

    SvarSlet
  10. Åh jeg mangler en fin bikini! jeg håber:)

    SvarSlet
  11. Jeg er med :-)

    SvarSlet
  12. Uhhhh jeg er med :))) og reklamerer lige på ig :)

    SvarSlet
  13. Yay. Vil rigtig gerne være med :-)

    SvarSlet
  14. En bikini uden deller??! Ja tak siger jeg bare!!

    SvarSlet
  15. Ja tak - jeg rækker hånden frem og gentager: En bikini uden deller eller fire numser, jo tak:-)

    SvarSlet
  16. Jeg er helt sikker med...
    Dejlig sommer til alle!

    SvarSlet
  17. Change har det bedst siddende undertøj (og bikinier) for mig! :)
    Krydser fingre.
    laikrob@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Uh det ville være dejligt

    SvarSlet
  19. Elsker bare Change og drømmer om en ny bikini som bare sidder som den skal :)

    SvarSlet
  20. Jaaa lad det blive mig mig mig til en lækker bikini :-)

    SvarSlet
  21. Er helt vild med den mørkeblå med prikker, jeg har siden 1. Januar gået fra 91 kg til 74 kg, og er efterhånden ved at blive lækker 😜 så ku da mega godt tænke mig at at eje en så fin bikini... Har ikk været i badetøj i 100 år og er ret sikker på at den gamle badedragt er blevet alt for stor 😂

    SvarSlet
  22. Uhhh..ville være lækkert at gå en sommer i møde uden deller:o))) Kh Lisa

    SvarSlet
  23. Øj, jeg må være med!
    Jeg er bange for, at jeg ikke kan være i min bikini længere.. Og det er ikke på den gode måde ;-/. Så en ny ville virkelig være et hit!

    SvarSlet
  24. Mig! Åh lad det være mig! Har knoklet med Bloglovin fra tlf i et kvarter:) og ejer ikke en bikini!:)

    SvarSlet
  25. Fedeste præmie. Den vil jeg SÅ gerne vinde. Sommerhilsen fra Helle Sandby.
    Helle.sandby@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg elsker også Changes undertøj og ville elske at udskifte min gamle, gode og godt brugte Change-bikini med en ny :-)

    SvarSlet
  27. Jeg er klart med på bikini uden deller 😊

    SvarSlet
  28. Du er på min bloglovin liste, men jeg skriver gerne en kommentar så jeg kan være med i feltet - mangler i høj grad en bikine :-)

    SvarSlet
  29. Uha efter sådan en weekend for man da bare lydt til ud at shoppe ny bikini

    SvarSlet
  30. Ja tak, meget gerne.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  31. ja tak jeg er med og håber ...

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  32. En ny bikini til sommerens ferier først i Frankrig og siden på Lanzarote, kunne være fantastisk ;-)

    SvarSlet
  33. Åha...det kan man da altid bruge ; ) rikke_bruunjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Lækkert! Jeg satser på et lækkert sæt undertøj :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  36. Åhrja - gad godt have nyt undertøj eller en bikini fra Change. Elsker deres undertøj, pasform og priser, og jeg er allerede medlem af ClubChange :-) hverdagenssurdej@gmail.com

    SvarSlet
  37. Hmmm, jeg tror, min kommentar forsvandt - vi prøver igen, for hvem ville ikke gerne være dellefri i disse bikinitider? Jeg elsker Change og er allerede med i deres klub. Og jeg kunne sagtens springe i bølgen blå i den fine prikkede "Miami Beach" på vores ferie til sydens sol.

    Rigtig god sommer!
    Kh Katrine / keas80@gmail.com

    SvarSlet
  38. Åh, trænger bare så meget til ny 'kini :)

    SvarSlet
  39. Jeg er helt vild med undertøj fra chance, så det vil jeg super gerne vinde

    SvarSlet
  40. Det ville sørme være en lækker gevinst!!!! Krydser fingre!! Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg vil rigtig gerne vinde! johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  42. Ville være dejligt :)

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!