søndag den 1. juni 2014

Sex, sensitivitet og sensuel

Overskriften fænger altid når det handler om sex. Og det gør det her indlæg på sin vis. Min dejlige, blide, sansende og sexede veninde Christina Tatarczuk er både sexolog og parterapeut. Hun tager ud og holder foredrag om begge dele. Hun har noget som ingen andre har, og noget over sig, som ikke kan sættes ord på. Hun er en oplevelse værd!
Foto: Ole Vangsgaard



Hvad er det så hun kan, tænker du? Jo, det vil jeg gerne dele med dig!
Christina har en sødme og troværdighed, der straks gør at man har tillid til hende. Hun formår at fortælle om at leve i nuet med syv rollinger om sig, at elske så det gør ondt i tæerne, at lave appelsindrik så englene laver trutmund af bar surhed, at engagere sig så al udefrakommende støj forsvinder, at roen er en nødvendighed for at overleve i et hektisk samfund, og at det er unødvendigt at afblege sit numsehul bare for at ligne en barbiedukke. Alt sammen på en og samme gang uden at hun eller andre får røde ører eller ligner en genert teenager med røde æblekinder!



Første gang jeg mødte Christina blev jeg totalt forelsket. Hun havde nemlig sin yngste datter Astrid med. Astrid var et par måneder og jeg tog hende straks ind. Det er Christina i en nøddeskal, hun deler gerne det gode i livet.


Er du nysgerrig for at vide med om Christina? Så kan du læse mere om hende på facebook og på hendes hjemmeside happylife.dk

Indlægget er ikke officielt sponsoreret, men er skrevet af mig, der har hjertet fuld af den kærlighed og glæde som den unge dame så gladeligt har givet mig!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!