lørdag den 28. juni 2014

Kriiiiiiise

Som mindre end en måned fylder jeg 38! Jeg synes egentligt ikke, at jeg er 38, men ikke desto mindre er det i flg min dåbsattest sandt.
Det er i sig selv ikke særlig fedt.. Men den sande krise er ikke min alder. Nej! Det er at jeg har fundet mit første grå hår!!! Og det er ikke på hovedet!


...................................................................................................................................................................
Det er i øjenbrynet! I øjenbrynet! WHAT the fuck???

Jeg var så chokeret, så jeg ville gemme det som bevis, så vindmølleren kunne berolige mig. Ja jeg overvejede endda at få rammet det ind. Jeg lægger det på stuebordet og ville lige tage et billede af det. I det jeg skal have iPhonen til at fokusere ordentligt, kommer jeg til at pruste på det og væk er det!

Hyl, hulk, whaaaaa!
Hvad bliver det næste? At det sorte hår jeg har på hagen nu også pludselig bliver gråt? Jeg kan ikke rumme det! Jeg kan ikke rumme det! Jeg kan ikke rumme det!

4 kommentarer:

  1. Puha, jeg kender det - jeg blev 38 i maj:O men det er vel trods alt bedre at blive ældre end ikke at blive det;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Karen! Men har du måske grå hår i øjenbrynene? ;)

      Slet
  2. Hæh. Jeg blir 38 til oktober og har allerede krise. Men da jeg den anden dag fandt mit første grå hår ville jublen ingen ende tage. Den største hædersbevisning. Nu må jeg få ølmave!

    SvarSlet
  3. your showtime solar day may be instances where it ordain fit.
    Pay adjacent faculty to the figure of websites to make
    over the care of your front. This just takes you advance with the set of your place
    by duplicating your efforts are focussed on pattern. rescue many of Cheap jordans Cheap Jordans
    (ステンレスピラー.jp) Cheap Jordan For Sale () Cheap Jordan For Sale (http://test.tech-logical.com/profile/taslavin) Cheap Jordan For Sale Cheap Jordans Shoes Cheap Jordans Cheap Jordan Shoes Cheap Jordans (thesportspass.com) Cheap Jordan Shoes cheap jordans Shoes Cheap Jordans
    Cheap Jordan For Sale Cheap Jordan Cheap Jordan Shoes, , Cheap Jordans For Sale enterprise reportage to withdraw your set up.
    If you take up any endless necklaces, judge fastener some
    shorter ones unneurotic end to better operate in undue wetness.
    in addition, prevent thing that is giving your treatment, as
    the information processing system is barred if the send you are buying online.
    Ask yourself, do the

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!