tirsdag den 3. juni 2014

Forræddere!

Lad mig slå fast, at jeg ikke er en Venstre-pige. Men jeg er imod mobning, hetz og gemen adfærd! Jeg hentyder naturligvis til den svinestreg som mange Venstrefolk lige nu vælger at bruge offentligt imod Lars Løkke Rasmussen. Det er så tarveligt, at jeg krummer tæer, når Venstrefolk udtaler sig til medierne om at de trækker deres støtte til deres formand. Hvad bilder de sig ind?

Fuck jeg synes, det er gemene røvhuller, der vælger at kommunikere deres holdninger og kritik ud via medierne i stedet for at gå en ordentlig vej og tage tyreren ved hornene og sige det direkte. Er det mon fordi de er feje og bange? Hvorfor skal det ligne en skolegård, hvor alle er mod den tykke dreng, der har huller i tænderne, ost i ørerne og lakrids mellem tæerne. Som jeg ser det, så er der nogle Venstrefolk, der føler sig trådt på tidligere, muligvis er blevet degraderet i rangordenen og nu har de chancen for at give igen. Men hvor er det lavt at kaste med sten, når man selv bor i et glas hus. Jeg tror der er kø ved håndvasken, og jeg er sikker på, at mange af de amoralske Judas'er både skal bruge sæbe, neglebørste og tre-i-ener!

I min optik er det sgu fair, at der er uro og det jeg kender til sagen, forstår jeg godt, at der er flere spørgsmål og et tillidsbrud. Men hvor er det lavt at dolke en mand i ryggen på den måde. Det kan sgu godt være, at Lars Løkke har skidt i nælderne, og vel lyder det da som bevidste valg af foretaget af Lars Løkke. Jeg tænker sgu bare, hvem vil stemme og have tillid til Venstrefolk, der i den grad kommunikerer som børnehavebørn og ikke formår at diskutere på et voksent og troværdigt plan!
Pas på siger jeg bare, for hende Karma finder dig og bider dig i røven. Og jeg vil klukke i skægget, når det sker. Nej Karma du skal ikke bide mig, jeg er ikke velhængt nok!

Jeg har hørt røster råbe, at det er mediernes skyld, at den her sag er kommet så langt ud. Men halloooo medierne kaster sig over de godbider, der bliver kastet. Det er jo basal viden, som selv de yngste børn i folkeskolen lærer. Jeg tænker bare, at tale er sølv og tavshed er guld. Måske politikere burde komme på skolebænken hos Birte Rønn Hornbeck, for hun har da om andet vist, at hun kan holde tand ffor tunge!

Bare for at slå det fast, så bitcher jeg ikke over, at de trækker deres støtte til formanden for Venstre. Til gengæld megabitcher jeg over, at det er på den feje måde!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!