søndag den 4. maj 2014

Shhhh jeg ved hvem tys tys kilden er!

Men sig det ikke til nogen!
Jeg kan ikke finde ud af om, der er navneforbud i sagen om NETS, Se og hør og den unavngivende tys tys kilde. Men endnu er det ikke offentliggjort hvem manden er. Jeg har en indre jagthund og med de få oplysninger, der blev givet i onsdags fandt jeg ret hurtigt ud af, hvem der gemmer sig bag det kamuflerede billede. Efterhånden som der kom flere oplysninger frem, blev jeg bekræftet i at manden med initialerne BH, bor i Valby, arbejdede hos Nordea fra Marts i år og til april, har været ansat hos IBM, er den mandsperson jeg i første omgang havde snuset mig frem til. Ved godt, at jeg er selvfed, men det tænder mig vildt at være sporhund.
Desværre kan jeg ikke dele med jer, hvem kilden er, men jeg har så stor tiltro til dig kære læser, at det bare er få klik på det der smarte Google, at du selv har fundet ham.
Måske jeg i stedet for at være pædagog, skal slå mig ind på området spion, hemmelig agent, detektiv. Tror på en hat, cigar og cottencoat vil klæde mig!

11 kommentarer:

  1. Haha, vi har gjort nøjagtigt det samme herhjemme. Måske vi skal slå os sammen og starte et detektivbureau? :-)

    SvarSlet
  2. Hvor morsomt!
    Har I også fundet ud af, hvem DJ'en er?

    SvarSlet
  3. Hej Onkel Anne, bare til orientering: Det er KUN en dommer, som kan nedlægge "navneforbud" og da sagen endnu ikke er blevet indbragt for en domstol, så kan der umuligt være nedlagt navneforbud (endnu). Hvis der var nedlagt navneforbud, så ville pressen også helt sikkert skrive det, ligesom de fx gjorde i forbindelse med "jetset kvinden" (Rigmor Zobel) under kokain-sagen, hvor alle medier skrev, at der var nedlagt "navneforbud". Derfor kan jeg ikke se noget i vejen for, at du deler din viden :-). Med venlige hilsener, Hans Nielsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Hans
      Det undrer mig blot, at BH's navn ikke blev nævnt, selv om der ikke var nedlagt navneforbud :)

      Slet
  4. Du behøver overhovedet ikke alt det der "sporhund-detektiv halløj" for allerede tirsdag den 29. april var der en post på facebook-gruppen "Boykot Se og Hør", hvor der stod følgende: "Tys-tyskildens navn er: Bo Henriksen. Han har lukket både sin facebook og LinkedIn-konto". Det tog mig ca. 2 minutter at finde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv altså ;) Jeg fandt ikke den gruppe, men det er egentlig mere selve det at søge efter informationerne, jeg synes er spændende! :)

      Slet
  5. Ja! han hedder Bo Henriksen og han bor på Vigerslev Alle 88, 2500 Valby på 1sal tv. Underligt at pressen holder ham skjult for offentligheden under dæknavn Tys tys kilden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det virker meget underligt - næsten som om, at de ønsker at beskytte ham ... men hvorfor?

      Slet
  6. ... fordi tys tys kilden ved noget om visse folk i pressen....

    SvarSlet
  7. Nu er det ihvertfald slut-færdig med at være anonym efter EB har skrevet hans navn på forsiden :) Og står også på Wikipedia's artikel om Se & Hør sagen.

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!