lørdag den 15. marts 2014

Een, to eller tre gange på en aften? Jeg slår op!

Ja en gang imellem kan det være hårdt at være et stykke lækkert kød. Men det værste må være at være et stykke lækkert mørt kød, men stadig ikke blive valgt hverken første eller anden gang man byder sig til, det må være nederen!
Mine forældre og jeg var i aften på en restaurant cafeteria, men de står ikke ved, hvem de er! Dagens ret var kalvesteg, tyttebærsyltetøj, syltede agurker, sovs og hvide kartofler. Af ren og skær pli vil jeg ikke fortælle, hvilket sted, der er skrevet om, men navnet er bekendt af redaktionen! Det er et sted vi er vant til at komme, igennem min barndom er samtlige (plus/minus et par stykker) fester/runde fødselsdage blevet holdt der. Så vi har været der en del gange og kender til den manglende  servicen, de smilende tjenerne, den gode kedelige, smagsneutrale  mad. Det til trods spiser vi der alligevel en gang eller to om året. Men nu er det altså slut. Jeg slår op!

Ikke nok med at al maden manglede salt, men kødet var så tørt, at det var himmelråbende og indlysende, at det havde været serveret tidligere... Og her mener jeg ikke blot til os, men til de mennesker, der før os og før dem havde bestilt samme ret. Det er sgu da klamt! Og nej det var ikke blot de slatne syltede agurker, syltetøjet eller chipsene. Nej nej det var hele svineriet!
Og det mest grinagtige er fandme, at de har en elite smiley!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!