fredag den 28. februar 2014

Stram da lige op dame!

I øjeblikket florerer der meget roskildesyge i vuggestuen. Hidtil har jeg været heldig at undgå det. Men selv den tapre kriger må se sig nedlagt af Ulrik!
Jeg lå på sofaen og sprang op og nåede heldigvis toilettet inden jeg brækkede mig. Hele TO gange. Og bare lige til info, så smager koldskål med ymerdrys ikke godt på vejen op! Ikke nok med det, så er jeg åbenbart så slap i koderne (og bækkenbunden) at jeg tissede i bukserne!nej, vindmølleren har aldrig brokket sig!
Øv altså!

2 kommentarer:

  1. Iih, tak for alle de fine indlæg!

    Jeg læser dem flittigt :))

    Tjek gerne min nyoprettede blog ud, og smid rigtig gerne en kommentar!

    http://kruse-anti-dullen.blogspot.dk

    -Kruset anti-dulle <3

    SvarSlet
  2. Opvarmet koldskål er sgu aldrig et hit - god bedring.

    - Anne

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!