torsdag den 13. februar 2014

Jeg ved, hvem du er

Uha jeg kan ikke fordrage, når folk ikke kan stå ved, det de siger og mener. Lidt ala Bitterfissen, som til sidst måtte gå til bekendelse. Hende afslørede jeg faktisk også! Så derfor vil jeg gerne nu afsløre hvem den hemmelige socialdemokrat er; tadaaaa


Det er Marius. Hvem er Marius spørger du? Marius er den ko, der i går måtte lade livet, fordi den desværre ikke var født som tyr. Desværre var det bondemandens børns yndlingstyr, fordi den var skikkelig og god at ride på. Men ak og ve i stedet for at bruge den som kæledyr ender den i deres maver. Og skindet spørger du? Jo det kan de varme tæerne på, for det skal ligge under sofabordet til offentligt spot og spe!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!