mandag den 10. februar 2014

Hylende....

Morsomt? Nope, hylende rørende! Jeg ved da godt, at I sidder derude og tror, at hende her bag skærmen er en sej chick uden hang til hylende adfærd. Ok ok jeg får ikke klump i halsen eller må gribe til lommeletterne, når jeg på facebook ser endnu et billede af en killing, der krammer en bulldog, endnu et billede af et eller andet afkom, der har lært at pille tæer, endnu et billede af et eller andet vi skal like, for så får personen en Jaguar af en eller anden ligegyldig for os person! Fortsæt selv...
Lånt hos udeoghjemme



Men jeg hyyyyyler, når jeg ser OMG! Dr. Phil! Jeps efter vi har fået ny tvudbyder, så kan vi tage 3puls og det er som at få en gammel ven tilbage. Altså ikke 3puls, men mig og Dr. Phil.

I dag redder han en narkoman. Først vil hun ikke ind på scenen, men løber væk og gemmer sig bag en container. Hvad gør supermand Dr. Phil? Han går naturligvis ud til hende og sætter sig der bag containeren. Ok, han tager sin fine Boss habitjakke af, men sætter sig lige der, hvor hun er. Og nu kommer punchlinen:
Dr. Phil -den altopofrende superhelt- spørger produceren; B (hans rigtige navn er kendt af redaktionen) hvor mange gange er jeg i de 30 år jeg har arbejdet med dette, gået ud fra scenen for at tale med en gæst?
B; aldrig Dr. Phil! Aldrig!

Den stakkels unge kvinde tror på ham, at hun er noget særligt, og lige netop det gør, at hun kommer med ind på scenen. Her på scenen ser hun sin far, og så bryder hun jo helt sammen. Og sammen med resten af publikum må jeg tørre en enkelt eller 12 tårer bort. For det er da rørende! Jo det er!



5 kommentarer:

  1. Jeg troede slet ikke de sendte Dr. Phill. Det var en af de overspringshandlinger jeg ikke pralede med, da jeg skrev speciale i 2007. *høhø*

    SvarSlet
  2. LOL... Åh jo... Jeg tuder til Sporløs, Savnet og alle slags tegnefilm hvor moderen dør.... ;-)
    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså bare jinglen til Mads og Mikkel får mig til at hyle! :)

      Slet
    2. Haha... Glemmer aldrig en gang vi "rigtigt skulle hygge", mig og pigerne og satte "Spirit" (noget med en indianerhest) på - da min mand kom hjem sad vi alle tre og stortudede.... Den ser vi ikke igen... LOL

      Slet
  3. Åh ja, jeg blev også bare så glad Maiken, da jeg opdagede Dr. Phil. Måske de også sender Riiicky Lake!

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!