mandag den 2. december 2013

Gå ikke glip af decembermåneds oplevelse!

Julehygge, nisser, varme, gløgg, lys, julemarked, ja julen har mange facetter, og jeg elsker dem alle! I den kommende weekend er der julemarked på Engestofte Gods, der ligger ved Maribo på Lolland. Mangler du den perfekte julegave, advendtspakke eller bare en hyggelig stund med dine kære, så synes jeg, at du skal besøge. Engestofte Gods i weekenden! Og jeg ved det bliver en fantastisk oplevelse!
Der er mange forskellige udstillere og der er rigeligt at komme efter. Glaskunst, chokolade, julebag, malerier, møbler og interiør, ja alt hjertet begærer!

Det er første gang, at Engestofte åbner for offentligheden, og jeg ved, at det er en oplevelse af de helt store at komme der. Og netop ved denne særlige lejlighed har du blandt andet mulighed for at blive vist rundt på Godset af Vægterne fra Maribo (dog ikke hovedhuset), lytte til juleeventyr, nyde det fine Luciaoptog og meget mere.

Julemarkedet er altså nu på lørdag og søndag 7. og 8. december fra 10 - 16.
Tag svigermor, søster, bror, ungerne, strikkeklubben, veninderne, vennerne, ølklubben og alle du holder af. Det bliver en fest!



1 kommentar:

  1. åh jeg ville så gerne ha været til det julemarked men desværre var det en arbejdsweekend..

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!