onsdag den 18. december 2013

Åhhhhh man skal høre meget før...

ørerne falder af, lyder et gammelt ordsprog. Jeg vil gerne redigere en kende i det. For jeg kan love jer, at mine ører prydes af noget smukt, så lige meget hvor meget vand mine medmennesker hælder ud af ørerne, så sidder mine ører, hvor de skal. Hvorfor spørger du? Jo det er ganske simpelt!
Stinne Holm, hedder hun, hende der er årsag til det. Det er ikke fordi hun har syet mine ører på eller limet dem fast med sekundlim. Nix, jeg har simpelthen fået de fineste øreringe, som gør mig immun overfor ligegyldig smalltalk!



Og så tænker jeg, at jeg vil dele det med jer. For lige nu er der sæson for fyldebøtter, der mener, de er så interessante, at de skal tæt på dig for at hælde alt det vand ud i dine ørergange. Juleaften eller julefrokosterne med familien, hvor onkel Ib igen fortæller om den gang han var barn, julegaverne var mindre end tændstiksæsker og juletræerne var større end rundetårn, så kan du glæde dig over dit smukke høreværn. Nogen kalder det selektiv hørelse, jeg kalder det Stinne Holm lykke!

De smukke vand/mundlort-afvisende øreringe finder du lige her

Dette indlæg er skrevet af egen fri vilje og er ikke sponsoreret af hverken Stinne Holm, GGGI eller andre interessenter.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!