onsdag den 13. november 2013

Dixie Grey I loooove you!

Jeg er så heldig, at jeg har opdaget en ny shop. Dixie Grey. Der er sikkert mange af jer, der allerede kender den fysiske butik i vores hovedstad, men nu er det altså muligt at shoppe på deres nye hjemmeside. Det er så smart med det der www. gid jeg havde opfundet dén dybe tallerken!
Uha jeg har mange fine sager på min juleønskeseddel fra den shop.
50'er kjole i sort, fin rød bolchestribet kjole, denim skjorte, sko, strømper, strutskørt og mange flere ting!
I går modtog jeg en bluse, jeg har købt søndag eftermiddag. Det er god og hurtig service! Det tror jeg nok lige, at vi kan lide!

Jeg er sikker på, at alt tøjet passer perfekt sammen med smykker fra én af mine yndlings kunstnere. Stinne Holm.

P.S. Jeg modtager ikke noget som helst for at skrive det her indlæg! Det er ene og alene, fordi jeg vil dele med jer, så I måske også kan glædes :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!