lørdag den 12. oktober 2013

ud at køre med den...

skønne vindmøller!
Ham der min kæreste også kaldet vindmølleren fyldte rundt i september. Min vindmøller ønsker sig altid strømper og underhylere, men hvor fedt er det lige?
Så jeg tog udfordringen op og forsøgte at finde en unik gave. Helt tilfældigt talte han et par dage inden sin fødselsdag om en lambourghini. Og der var ideen til gaven. Så vi gav ham en køretur i et pisse lækkert gult lyn! Jeg købte oplevelsen hos gr8experience.dk

Det eneste sted, der var tider tilbage i DK, var i København, og i går skulle turen køres. Vi kørte direkte fra Viborg og mod København. Men vi havde ikke lige tjekket op på vejdirektoratets hjemmeside, og vi blev sgu noget overrasket. Køreturen tog derfor længere tid end forventet. I forvejen var vi kommet for sent afsted, men vi kunne sagtens indhente noget tid nedad. Troede vi!

Sveden haglede af os omkring Vejle, hvor hastigheden var meget lav. Da vi kom til Lillebæltsbroen var traffikken så langsom, så vores sveddråber løb hurtigere end vi kunne køre! Vi kørte mod tiden og over Fyn tabte vi igen minutter.  Med hjertebanken, svedige hænder og fråde om munden ramte vi København 15 minutter inden vindmølleren skulle entrere den gule Lambourghini!

Sikke et drøn og wrooooom sådan en stodder bilen lægger fra land med. Vi var nærmest ved at blive blæst omkuld! Da vinddrengerøvenmølleren kom tilbage var smilet bredt, og både sveden og fråden var erstattet af glæde og lys i øjnene. Til alle jer derude der mangler en god gave, så tjek lige smartbox.dk. Det er i hvert fald ikke sidste gang, jeg vælger gaver derfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!