torsdag den 26. september 2013

Vind! Vind! Vind!

Jeg er vild med Anette. Hun er pragtfuld, er dygtig, spændende og inspirerende. Hendes blog Beautyspace er en af mine yndlings, når jeg skal opdateres på make-up og dulletingene.


Anette har begået en genistreg - Hun har skrevet bogen Slip rynkehysteriet. En bog, der både inspirerer og kan virke skræmmende mod alt det skidt vi/ nogen putter på huden. Jeg er i hvert fald blevet meget klogere og det siger ikke så lidt, når det handler om skønhed!


Nu har du muligheden for at vinde:
Slip rynkehysteriet og lidt ekstra guf i posen;
Daily Microfoliant fra Dermalogica, som er en lækker exfoliering til dit ansigt.
Imedeen - ganske enkelt en tablet der giver dig smuk og fin hud. Nemt, hurtigt og lækkert!

Alt du skal gøre er at lægge en kommentar her, følge min blog på bloglovin' og Anettes blogbloglovin'.

Jeg trækker to vindere 21.10!

Du må gerne dele. Det vil både Anette og jeg elske. Alle dine veninder, søstre, svigermødre og alle andre hunkønsvæsner du kender vil lære noget af at læse bogen!

Pssssst du kan følge Beautyspace på Instagram lige her

25 kommentarer:

  1. Et stort jatak herfra til sådan en lækker præmie!

    SvarSlet
  2. Et stort jatak herfra til sådan en lækker præmie!

    SvarSlet
  3. Jeg er med :)
    Dejligt at vi er begyndt 'at høre' fra dig igen. Hav en dejlig aften!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Anne, kan jeg hyre dig som PR-agent? 1000 tak for dine ord...jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige.

    SvarSlet
  5. Deltager meget gerne.. Hvem kan ikke godt bruge lidt fif ;0)
    Kh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jamen I er begge to allerede fulgt ;)
    Og ang hysteriet, jeg mener rynkehysteriet...

    Så er jeg med!!

    Kamille

    SvarSlet
  7. Følger jer begge to :-)

    /Helle
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg deltager helt sikkert!! :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  10. selinedam@hotmail.com
    Deltager :-)

    SvarSlet
  11. Hele to vindere af en skønheds gurus bog, hvor spændende ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er med! Har lige opdaget din fine blog, og du har hermed et styks ny fast læser!!!

    SvarSlet
  13. Ejjjj! den vil jeg SÅ gerne vinde. krydser alt hvad jeg har :-)
    KH
    Cathrine

    SvarSlet
  14. Ejjjj! den vil jeg SÅ gerne vinde. krydser alt hvad jeg har :-)
    KH
    Cathrine

    SvarSlet
  15. følger alle steder og krydser bare så meget fingre, min hud er så trist og tør.

    KH jenny

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  16. Den vil jeg meget gerne læse. Jeg følger jer begge.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Den give-away vil jeg rigtig gerne vinde - jeg er med:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  18. Den vil jeg gerne vinde : )

    SvarSlet
  19. åh jeg vinder aldrig noget, men det her ville jeg ønske at vinde:-)))) Måske der er håb for min snarlige 40-års hud.
    Hilsen
    Helle Sandby

    SvarSlet
  20. den er jeg med påkunne da godt trænge til en ansigtsfornyelse:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Følger jer og vil meget gerne deltage :) hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  22. Synes egentlig jeg havde kommenteret - men jeg vil altså rigtig gerne være med :-)

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!