onsdag den 18. september 2013

R.vhul

Jeg er så harm og fornærmet. I dag er der en artikel i Ekstra Bladet, som virkelig har sat mit pis i kog! En eller anden kendis' kæreste praler med at han tørrer sig i måsen, når han har lavet stort. Jeg mener, halloooo, i ren praktisk forstand skider han på penge, og det er jo nemt at gøre når man har røven fuld af penge og er et arrogant og emotionel afstumpet røvhul!
Han er på papiret registreret som Scott Disick, men kalder sig Lord Disick.
Jeg bliver harm, fordi hans mål netop er at provokere eller måske nærmere forsøger at vise sin manglende intelligens ved at twitte; Hej fattigrøv, er det dig? Fuck dig!


2 kommentarer:

  1. Det er virkelig også under lavmålet. Så uintelligent burde man ikke have lov at være!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Han må da være grøn i røven efterhånden. Jeg tænker at det er dollars han tørrer med ;) Og mm de er nye, så er de fyldt med bakterier. Klamt. Sådan nogle som ham... Skal man ikke spilde sin tid og energi på :)

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!