onsdag den 21. august 2013

Jeg nominerer....

Den underskønne Julia Lahme har sammen med Femina lavet en blogaward, som skal hædre de bloggere, der gør en forskel i dit, mit og vores liv.  Og hvem vil ikke gerne vinde? Ja jeg skal da ikke se mig for fin til at ville elske at vinde blogindlægget der gjorde en forskel.
Men jeg er heller ikke den sløveste knallert i skoven, så jeg er klar over, at min lille blog ikke er en del af det store blogmekka.

Anyway jeg har nomineret 
Beautyspace, som den fantastiske Anette er moder til. Anette har lært mig at bruge Bobbi Brown concealer, og jeg lover jer, at det no shit gør en forskel i min hverdag! Jeg ser nu friskere ud og de grimme mørke rander er mindre synlige. Me like!

Fuhrmann for dig har altid haft en særlig plads i mit bloggerhjerte. Jeg elsker Annamettes skævhed, og griner højlydt eller triller en tåre, når jeg læser bloggen. Derfor har jeg nomineret indlægget Party i Provinsen for årets mest bevægende indlæg.

Sneglcille har ofte haft mod til at tage problemstillinger, der omhandler skilsmisse og den slags pestbefængte emner. Hun skrev et indlæg om tabu ved at lære at elske sit barn. At kærlighed ikke nødvendigvis er det første man tænker, når barnet er poppet ud. Jeg elskede Rasmus fra første gang jeg hørte ham skrige, men jeg har stor respekt for åbenheden og for at italesætte de tanker, der kan være rigtig svære som nybagt mor at forholde sig til! Derfor nominerer jeg indlægget, som det der har været mest tankevækkende.

The Vintage Hausfrau er skøn. Hendes blog er super cool, nærværende og hun virker bare som et kvindemen´sk  man bare vil lære at kende. Jeg nominerer hende for det indlæg, der har givet mig mest lyst og inspiration til at være kreativ. Jeg elsker hendes fotografier!

Gør som jeg, vis din respekt og opbakning til dine yndlingsbloggere! NOMINER!

7 kommentarer:

  1. Tusind, tusind tak for de søde ord og nomineringen, Anne. Jeg er så rørt og glad! TAK ❤

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Det er et spændende tiltag, der får en til at tænke over sine blogbesøg :)

    SvarSlet
  4. Sejt, Anne!

    Jeg kæmper stadigt med at bestemme mig for, hvem jeg skal nominere. Der er så mange gode bloggere derude! :-)

    SvarSlet
  5. Jeg anbefaler hende her: http://christinamelchiors.dk/mennesker/sandheden-om-hvordan-det-i-virkeligheden-er-gaaet/

    Så stærkt skrevet, at jeg tudede mens jeg læste det. Det gælder iøvrigt også for dette: http://christinamelchiors.dk/mennesker/10-gode-rad-til-stressramte-og-dig-der-kender-en/

    Shit en røvtur. Og så med fyring, alvorlig sygdom og en mand, der skred oveni. Læs og få ondt i maven - og trang til at nominere

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!