søndag den 16. juni 2013

Jeg er fææææærdi'

De fleste forældre har prøvet at lære deres børn ordentlige toiletvaner. Med forskellig succes. Sommetider tænker jeg på, at børn bør lære bedre toiletvaner, så deres kammerater ikke kommer på overskidte og ildelugtende tolietter i skolegården!
Jeg har før levende beskrevet de forskellige erfaringer jeg har med lort, pølser, prutter, afføring,kært barn har mange navne som jeg har erhvervet mig ved at arbejde i vuggestuen.
Vi er rigtig mange, der har hørt vores afkom råbe, jeg er færdiiiiii', når numsen skal tørres.
I går hørte jeg dog en ny variant. Og jeg synes den er så fantastisk!
Min venindes søn på tre år sidder på toilettet. Døren står åben, så han kan få kontakt til min veninde.
Hun går rundt i køkkenet og ved, at hun om lidt bliver afbrudt af sønnens kalden; færdiiii'!

Men hun bliver overrasket for fra toilettet lyder en tre årigs fine røst:
Jeg kalder på dig, jeg kalder på diiiig! Ørehængeren sunget af Rasmus Seebach.


Fuuuuuuck! Jeg synes det er genialt. Der sidder den lille gut og tænker store tanker. Jeg spår ham en stor fremtid inden for komikken!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!