søndag den 30. juni 2013

Husk mig! Følg mig! Forglem mig ej!











I morgen lukker google reader ned, og I mine søde dejlige læsere vil ikke længere få opdaterede indlæg fra hende her jeres blogger by heart!
Men fortvivl ej! Løsningen er fundet. Bloglovin vil fremover være stedet, hvor du kan få besked, når jeg atter har noget på hjertet. Og det har jeg jo tit - altså hver dag, men det er ikke hver dag jeg lige får spidset tastaturet.

Dog lover jeg, at der stadig vil være narrestreger, eftertænksomhed, impulsivitet, morsomheder, ADHD, fleksjob, psykisk sårbarhed, tabugive awaymod, børn, vuggestue, vindmøllerensex og alt andet hvad hjertet begærer!


Af hjertet tak! Uden jer er jeg ingenting og får ikke mine budskaber og morsomheder ud!

Det er ret nemt at følge blogs med bloglovin. Du skal bare bruge dine facebook oplysninger eller oprette en profil, hvilket tager tre minutter, og helt ærligt det er jo ingenting i fht. al den morskab og input, du får fra alle de blogs du elsker at følge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!