fredag den 14. juni 2013

Fy for satan!

Skam dig! Ord er ikke i min magt, når jeg skal beskrive den afsky og væmmelse jeg føler, når jeg læser om pædofili. Det er mig ubegribeligt, at mennesker kan føle en seksuel tiltrækning på et lille væsen, der er totalt forsvarsløst og er afhængig af voksnes omsorg og hjælp. Tænk at der er psykopater, røvhuller og andre slags afskum, der udnytter den tillid, som er medfødt.

I dag læste jeg i Ekstra Bladet, at en bedsteværstefar er tiltalt for at have misbrugt sit lille barnebarn. En baby, der kun nåede at kende den gode verden i to måneder, før hendes tillid, uskyld og liv blev smadret af en syg syg syg mand. Ja mand er han ikke i mine øjne, han er det værste afskum. Billeder og videoer af den lille baby på to måneder sørgede bedstefaderen for at sende ud i cyperspace til de andre pædofile. Hvorfor?
Bedstefaderen er tiltalt for at have udsat babyen for overgreb af samlejelignende karakter, anden kønslig omgang hvilket blandet andet indebar et stearinlys. What the fuck?

Jeg ved, at pædofile er meget syge i hjernen, og at de sikkert selv har været udsat for overgreb. Og det synes jeg jo er skide synd for dem. Det gør det bare ikke mere rigtigt at fortsætte overgrebene.

I Danmark er der jo som alle ved ikke dødsstraf, og jeg tænker egentligt også, at det er for nemt at give dem en sprøjte og så godnat herfra. Jeg mener, at pædofile naturligvis skal have hjælp, og tvangssterilisere med en meget sløv motorsav, der larmer som ind i helved!

Desværre giver en dom i en pædofilsag ikke en lang fængselsstraf. Ikke at jeg tror det hjælper at sidde bag de tykke mure i 10 år, men der må sgu følge tvangsbehandling med. Det kan så godt være, at de dømte ikke må have med børn under 18 år at gøre. Men det betyder jo ikke, at de punkt 1. ikke kan være en del af en pædofil ring. Punkt 2. at de så stadig er med til at krænke børn. Godt nok ikke ved selv at være udøvende, men det er et overgreb! Punkt 3. at de holder sig væk fra børn under 18 år.

Fy for satan, siger jeg bare!

2 kommentarer:

  1. Du har fuldstændig ret - i alt hvad du skriver.
    Jeg har ikke ord for hvad man bør gøre ved sådan en mand - hvordan fanden kan noget "menneske" få sig selv til at udføre så ækle og afskyelige handlinger på et lille uskyldigt (spæd)barn?! Jeg fatter det ganske enkelt ikke - og kommer heller aldrig til det!
    Føj, for satan!

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!