onsdag den 22. maj 2013

Natpisser

Jeg hedder Anne og jeg er en natpisser. Altså ikke bare én eller to pisser. Nej nærmere tre eller fire natpisserier kan jeg hamle op med. Og efterhånden er det ved at være belastende at vågne så mange gange om natten. For jeg går jo ikke bare direkte ind og falder i søvn igen. Nej nej, jeg er jo også en nat-slikspiser, så inden jeg svinger i seng er jeg lige ude efter en snack, som nemt kan være en pose guldkarameller, en plade rittersport etc. Og ikke nok med at jeg er en natpisser og natsnacker, så er jeg også indehaver af en vindmøller med en ordentlig brumbasse i maven, når han sover. Så ja kære læser, det er en hård tørn jeg tager om natten!
Jeg har googlet lidt om at være AN  anonym natpisser og endte på Knib Nu. Knib Nu er simpelthen den første online knibebevægelse for kvinder. Samtidig med at det jo er en glimrende idé for alle kvinder at få lidt knibskhed øvelse i at mærke sig selv, så er det da bestemt heller ikke at kimse af at have vejens strammeste fi..e

Jeg har meldt mig til et program på 21 dage, hvor jeg hver dag får en påmindelse om at jeg skal knibe. Altså jeg gør det som en læserservice jo, for der er i hvert fald ikke slaphed at spore hos mig. Hverken i huden, musklerne eller fi..en.
Spørgsmålet er så nu om jeg kan træne natpisser-kællingen væk eller om der skal skrappere midler i brug!

ADVARSEL
Jeg har hørt at knibeøvelser giver et boost til sexlivet. Hvis du er typen, der ofte går i seng med hovedpine eller er træt af din mand, men ikke kan overskue at smide ham på porten, så knib ikke!

PS
Hvis du er træt af din mand, men ikke selv kan sige det til ham, så skriv til Annette, hun kan garanteret hjælpe dig!

1 kommentar:

  1. Hvor irriterende for dig! De der knibeøvelser er måske en god ide til "vær-sød-ved -din-mand klubben".?

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!