mandag den 29. april 2013

iPad og nymodens pjank

Min far er 64 år. Tidligere i hans yngre dage kunne han alt. Ikke blot i hans optik men bestemt også i min. Han kunne spænde en hest for en vogn, skyde en bold op i himlen, snitte en seriøs snobrødspind, brænde spejlæg på, give mig en rød pølse hos slagterien, spille guitar, gøre min mor glad, køre hurtigt op og ned ad bakkerne, så det kilede i min mave...
Min farmor er 86. Hun kan cykle, få sin fod op i håndvasken, vaske op i hånden, fortælle historier fra min og min fars barndom. Men sejest af alt kan hun hjælpe min far med den iPad som jeg i flere år har prædiket er uundværligt han just har investeret i men ikke kan finde ud af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!