torsdag den 14. marts 2013

Fuck hun er sej!

Og jeg har næsten rørt hende. Har i hvert fald været på Bella Sky, som hun bor tæt på!
Jeg hentyder naturligvis til den sjove, dejlige og geniale Annamette Fuhrmann! Fra Annamette Fuhrmanns hånd er der kommet bøger, artikler og andet guf. I går var jeg på mit lokale bibliotek, mest af alt, fordi jeg havde et par bøger, der var overskredet lånefristen. Og jeg har prøvet at betale 480 kr. i for sent afleveringsgebyr! , og på en af de første reoler, som jeg nærmest går ind i, da jeg lige skal powershoppe nye bøger, står Leverpostej og længsler den seneste morsomhed med en klogt tvist forfattet af hende den lækre!


Jeg blev så glad, da jeg så den, for den stod på hylden med bestseller bøger, der kan lånes i 14 dage og kun genlånes i 14 dage. Bøgerne er så populære, så de ikke kan reserveres! Kæft jeg synes det er pisse sejt af en helt almindelig morsom eks-vejlenser!


2 kommentarer:

  1. Det er også en fantastisk befriende bog. Det tog absolut det værste "livet-er-perfekt-efter-børn"pres. Ærlighed er en mangelvare i forhold til moderskabet. Så denne bog, Dumme Mor og "Hvor lagde jeg babyen?" - den burde alle mødre få i barselsgave

    SvarSlet
  2. Åh jeg må holde op med alle mine kreanørklerier så jeg kan få læst lidt mere. Tak for bog-fif :)
    Og hvis du kigger inde hos mig har jeg svaret dig.
    God aften :)

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!