fredag den 8. februar 2013

Noget om sygdom og pis!

3,5 uge er den tid jeg har været syg
3,5 uge er den tid jeg har hostet
3,5 uge er den tid jeg har ligget i sengen
3,5 uge er den tid jeg min energi ikke har været der
3,5 uge er den tid jeg har lignet udskidt æblegrød
3,5 uge er den tid jeg har misligeholdt kærestekontrakten
3,5 uge er den tid jeg har haft behov for hjælp
3,5 uge er den tid jeg har haft behov for overbærenhed
3,5 uge er den tid jeg har haft dårlig samvittighed
3,5 uge er den tid jeg har hostet lungerne op bare ved at gå 100 meter
3,5 uge er den tid jeg har sjatpisset i bukserne ved hvert host



Lungebetændelse! Hallo lungebetændelse er det, der har været i min krop og krævet min opmærksomhed! Jeg har så pisse dårlig samvittighed over, at vindmølleren har måttet tage over i den tid jeg har været syg. Jeg har hostet nat og dag! Været pylret nat og dag! Sovet nat og dag! Det har været en hård tid både for ham og for mig. Men jeg må indrømme at det samtidig har givet mig en tro  på, at jeg kan smide anker og lade båden flyde, for vindmølleren forstår at navigere! Navigere i det farvand, der er fuld af sprængfarlige miner alt hvad der har med mit afkom at gøre kan være sprængfarlige for det er ikke alle jeg tør overlade ansvaret til, men ikke en af dem er sprunget! Tværtimod er de udryddet med tryghed, sødme og ro. Selv om at der garanteret under overfladen har været en mindre vulkan af irritation og energien til at være en god og forstående kæreste har kunnet ligge på et lille sted, så er det ikke noget, jeg har mærket særligt meget til!
Og ikke nok med at vindmølleren har overtaget roret, så har han, når han endelig kunne komme i seng, ligget ved siden af en kæreste, der lugter af pis og ikke dufter af sex og erotik.



Så jeg tror vi er flere!!! der er lykkelige for at jeg nu kan trække vejret uden at lyde som en gammel bodegarotte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!