søndag den 18. november 2012

Fucking e-bogs mareridt!

Jeg har opdaget e-bogens smarte funktion!
Det er jo lige før jeg har opfundet den flade tallerken, som vor kære Robinson Columbus


Anyway, nu vil jeg så gerne downloade en bog mere fra e-reolen, men det kan jeg ikke.
Er der nogen af jer kloge og kompetente læsere, der kan forklare mig, hvad der går galt? Og måske endnu bedre give et link til andre steder, hvor jeg kan låne e-bøger gratis? Og jeg gider ikke de der gamle bøger af Herman Bang, H.C Andersen etc. Nej giv mig action som Dea Trier Mørch, Mariann Keyes, , Julia Lahme....






PS. jeg har det der smarte Bluefire Reader!

- Posted using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Prøv på biblioteket, jeg har endnu ikke en ipad, men har set at man godt kan låne bøger på det lokale bib. på nettet.
    God fornøjelse:)

    Mvh Sandra

    SvarSlet
  2. Alt efter hvilken kommune du bor i er der begrænsninger på hvor mange Ebøger du må låne om måneden. I esbjerg er det 3. jeg mener Slagelse er 5. det har noget at gøre med det beløb forlagene skal have for at stille deres bøger til rådighed på E-reolen.
    prøv også netlydbog.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sus du har ret! Jeg havde bare håbet på et andet sted på nettet, hvor der var muligheder :-)
      Tak for link, prøver det straks!

      Slet
  3. Tak for din kommentar. Desværre er der kun et bestemt antal man kan låne på biblio :(

    SvarSlet
  4. Begrænsninger ja. Men jeg synes da der er masser af nyheder ofte. I hvert fald da jeg ville læse noget mere saftigt, havde de et ok udvalg, blandt andt prøverummet ;)

    SvarSlet
  5. Jo jo Camsen, men der er jo stadig en begrænsning på antallet af lån på en måned :(

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!