fredag den 26. oktober 2012

Vil du være lige så lækker som

hende bag denne skærm?
Tidligere i dag, da jeg stod helt nøgen og afsæbet, sendte jeg Anette fra bloggen Beautyspace en taknemlig tanke. Da jeg vandt YSL give away hos hende, ændrede mit ansigt sig! På forunderligvis kan jeg dække de ellers charmerende pigmentforandringer min hud har taget efter graviditeten med Rasmus. Og hvis jeg ikke havde fulgt med hos Anette, så var jeg stadig på jagt!
Jeg ville i dag skrive en kommentar hos Anette for at fortælle, hvor glad jeg er for gaven.



Og da jeg gik ind på hendes blog opdagede jeg en anden give away, som jeg sgu gerne vil vinde! Og seriøst skynd jer derind, for det er simpelthen en pisse god mulighed lækker luksus i hverdagen!

ps. dette er ikke et sponseret indlæg, jeg er bare vild med Beautyspace.dk!

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!