lørdag den 13. oktober 2012

Vil du vinde?

For et års tid siden, da Bitterfissen Bethany var på sit højeste, og jeg gladeligt deltog i diskussionerne, fik jeg et fint lille nick name; Onkel Anders. Ud over det fik jeg en del opmærksomhed på mine give aways.
I dag har jeg endnu en lækker sag til jer. Det er ingen hemmelighed, at jeg er ret vild med Annamette Fuhrmann. Hun er en prægtig kvinde, en beundringsværdig humorist og en fabelagtig forfatter. Hendes bog; Min Mor, er netop blevet genoptrykt og nu har du muligheden for at vinde bogen her hos mig!

Bogen er rigtig fin og minder mig om poesibog, som jeg havde i 4. klasse, hvor mine veninder skrev i. Hvis du eksempelvis ikke ved, hvad din mor tænkte, da hun var gravid med dig, da hun mødte din far, hvad hendes livret er og mange andre emner, så er bogen lige noget for dig!
Annamette siger, at hun har skrevet bogen ud fra devicen om, at vi skal stille de spørgsmål, vi har til vores mødre inden det er for sent. Jeg skrev den ikke, fordi det var sådan et last-minute-call, men jeg skrev den fordi jeg ved hvor mange spørgsmål vi ikke ved vi har brug for at stille, fordi man bare ikke tænker om den slags spørgsmål til daglig. På den måde er den jo ret handy, og selvom det er min egen, så anbefaler jeg den virkelig.
Jeg har købt bogen, og givet den til min veninde, hvis mor er meget er meget syg af cancer. Hvis bogen kan hjælpe hende med at mindes sin mor og huske alle de vigtige ting, så er bogen for mig en kæmpe gave!

Hvis du vil vinde og enten glæde din mor, en venindes mor, en veninde, din svigermor eller en helt 12. så skriv en kommentar, og fortæl mig, hvem du vil dele bogen med. Og meld dig lige som fast læser samtidig.
Jeg trækker en vinder 24.10.
Del gerne et link til denne give away. For jo flere der kan få en viden om deres mor, desto bedre!

48 kommentarer:

  1. Min søde mor - Der er sikkert rigtig mange spørgsmål, som jeg ikke kender svaret på!

    SvarSlet
  2. Det lyder som en spændende bog. Jeg deltager gerne.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. jeg vil klart glæde min mor håber jeg er heldig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. Jeg vil dele med min mor, hvis jeg vinder

    SvarSlet
  5. Jeg tror der er rigtigt meget jeg aldrig har hørt fra min mor....deltager gerne. Hilsen joan M.

    Kunne jo også gi den til min datter......jeg er jo osse mor. ???????

    Hilsen joan M.

    SvarSlet
  6. Min mor er som en lukket bog - måske bogen her kan hjælpe med at lukke op for nogle historier.

    SvarSlet
  7. Helt sikkert også min mor. Tænk at jeg en gang skal fortsætte livet uden hende og mine børn engang skal leve resten af deres liv uden mig. Det er slet ikke til at forstå. Og til den tid er det jo for sent at spørge - om noget som helst...

    SvarSlet
  8. Jeg lægger også et lod ind....

    SvarSlet
  9. Min kære venindes mor er syg af sklerose, og det ville være en gave at give hende muligheden for at få tanker og historier - inden det er for sent :(

    SvarSlet
  10. JEg vil give den til min mor :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil dele den med min dejlige mor.

    SvarSlet
  12. Jeg håber meget, at jeg vinder. Har længe villet give min mor den bog.

    SvarSlet
  13. Jeg ville dele den med min datter :) Måske hun først får glæde af den om mange år, men så gemmer vi den så længe :)

    SvarSlet
  14. Der er mange ting som jeg ikke ved om min mor, men hun er begyndt at åbne op, f.eks da hun fortalte at hun var klar til at gå fra min far da jeg lå inde i maven! De er stadig sammen og jeg forstår stadig ikke problematikken. Bogen kunne være et skub i en retning af mere sammenhørighed mellem min mor og mig.

    SvarSlet
  15. Et eller andet tidspunkt i ens liv, bliver man klar over at man skal dø. Sådan helt for alvor. Og at ens mor skal dø. (og alle andre...) Men det med ens mor, er lidt som fantasy. Man tror ikke rigtigt på det. Sidst jeg var ude hos min mor, sagde hun til mig at hun altså var ved at blive gammel, og ikke kunne så meget som hun havde kunnet. Hendes operationer havde taget hårdt på hende (diskos 3 stk, og livmoder fjernet pga det som skal forblive unævnt). Jeg blev faktisk helt chokeret da hun sagde det, for min mor er kun 53 år. Hun fik mig da hun var 18 -og så 3 søstre mere, men hun er da ikke gammel.
    Tja, flere gange er Annamettes bog poppet op i hovedet på mig, især fordi jeg i mange år faktisk ikke talte med min mor, og fordi jeg ved at der stadig er mange usagte ting, som vi bare har for travlt til at få talt om. Men jeg VED.... at hun ville udfylde denne bog her til mig.
    Så jeg ønsker mig at vinde den her til mig selv -og min mor :)

    -Kay

    SvarSlet
  16. Min mor døde af cancer for godt et år siden. I mellemtiden er jeg blevet skilt - det blev mine forældre også, da jeg var på alder med min egen datter.
    Jeg har savnet at tale med min mor om det, og jeg har ofte tænkt på, at det ville have været dejligt med bogen. Den kunne måske ha' hjulpet mig lidt på vej.

    Derfor vil jeg dele bogen med min datter. Så hun en dag ikke står i samme situation og føler, at hun mangler svar på en masse af de spørgsmål der nok skal komme.

    SvarSlet
  17. Uh.. jeg ville dele den med min mor og mine søstre. Så kunne vi få svar på de ting, som vi ikke ved om hende!!
    Lotte :O)

    SvarSlet
  18. Jeg ville bede dig sende den hjem til min mor, og bagefter skulle hun sende den herned til mig i Frankrig hvor jeg er udvekslingsstudent - og savner hende heeeeelt vildt! Så ville jeg kunne mindes hende på en rigtig god måde! <3

    SvarSlet
  19. Jeg ville dele den med min søster. Vores mor lever desværre ikke længere, men jeg tror alligevel vi kunne få en masse ud af at læse den :-)

    SvarSlet
  20. Jeg vil dele den med min mor. Vi kender ikke hinanden særlig godt, og jeg tror det vil være en dør til et tættere forhold. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg vil helt sikkert dele den med min mor. Og da du trækker en vinder på hendes fødselsdag, så håber jeg det bringer held :)

    God søndag!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Jatak, jeg vil gerne vinde bogen :)

    SvarSlet
  23. Sådan en bog vil jeg gerne have uanset - og dele den med min mor. Jeg har nemlig kun hende nu og når hun en dag er væk, så er der rigtig mange spørgsmål som ingen andre vil kunne svare på tror jeg.

    SvarSlet
  24. Jeg vil dele den med min søde mor. Har sukket efter den bog siden første gang jeg hørte om den.

    SvarSlet
  25. Jeg ville håbe, at min mor ville den den med mig. Det virker nemlig ikke altid sådan..

    SvarSlet
  26. Jeg ville håbe, at min mor ville den den med mig. Det virker nemlig ikke altid sådan..

    SvarSlet
  27. Jeg ville elske at vide noget mere om min mor, hun deler ikke så meget om den slags, og jeg synes det er svært at spørge.

    SvarSlet
  28. IH, JEG VIL GERNE VINDE. VIL DELE DEN MED MIN LILLEBITTE PIGE DER NETOP ER KOMMET TIL VERDEN:)

    KH
    MIA S

    SvarSlet
  29. Jeg ville helt sikkert dele den med min mor. Der er nogle ting jeg rigtig gerne vil have svar på.. Efter jeg mistede min svigermor til kræften for 10 måneder siden er jeg blevet mere og mere bevidst om kærligheden til min mor, og at de mødre desværre ikk lever for altid - en dag er de væk - og der er mange ting man gerne ville have vidst :)

    Louise B

    SvarSlet
  30. Jeg vil selvfølgelig dele den med min mor! :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg har to mødre og to svigermødre ...

    Så jeg tror at min datter og jeg sætter os sammen med den bog hvis vi vinder den :) Hende er der nemlig kun én af og hun har kun én mor ;)

    SvarSlet
  32. Deltager gerne og linker fra min blog!

    Tror at det er en spændende bog, og ville sikkert dele den med min svigemor.

    SvarSlet
  33. jamen send gerne denne vej ;) vil elske at fylde den eller give den til min mor <3

    SvarSlet
  34. Vil rigtig meget gerne være med :)

    SvarSlet
  35. Den vil jeg da rigtig gerne vinde!

    Min mor kan desværre ikke skrive i bogen, men jeg tænkte at det kunne være en god ide, at jeg udfylder den og giver til min datter, når hun en dag bliver gammel nok til at læse i den ;-)

    Får faktisk rigtig meget lyst til at købe den nu!

    SvarSlet
  36. Jeg vil helt sikkert dele den med min gamle mormor.
    Venligst Birthe

    SvarSlet
  37. Jeg vil dele den med min mor. Efter jeg selv er blevet mor, stiller jeg flere af den slags spørgsmål. Det ville være fint at kunne give den videre til min datter en gang.

    Annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  38. Den bog ønsker jeg mig til min mor! Hun har været alvorlig syg, er heldigvis erklæret rask, - men vi har stadig ikke fået snakket om alt det vigtige... Det ville være en god anledning!

    SvarSlet
  39. Vil dele med min egen kære mor!

    SvarSlet
  40. Jeg vil dele med min søde mor!

    - Julie
    juliehedegaard@hotmail.dk

    SvarSlet
  41. Hej Anne! Sikke en fin bog! Min mors bedste veninde har kræft, så jeg vil egentlig deltage på hendes 12-årige søns vegne. Der er alt for meget han aldrig kommer til at vide om hende, så det kunne være rart at få skrevet lidt ned. Og så kunne det da være rart med inspiration til, hvad der kunne være sjovt for ham at vide ;)
    Kh. Julia

    SvarSlet
  42. Det er vist min mor som skal have denne bog - måske vi kunne komme tættere på hinanden ved det. Det ville ikke gøre noget.

    SvarSlet
  43. Når det VIST NOK lige! :-)

    SvarSlet
  44. Thanks for the auspicious writeup. It actually used to be a leisure account it.

    Look complex to more introduced agreeable from you! By the
    way, how could we communicate?

    my web blog ... ways to make money online

    SvarSlet
  45. Exсellent site. Ρlenty of helpful іnfοrmаtіon hеre.
    I am sending it to some budԁies аns аdditіonally ѕhaгing in deliciоus.
    And cегtainly, thаnk you to your sωeat!



    Look at my pаge :: free microsoft Points Codes.how to get free microsoft points codes

    SvarSlet
  46. Hello, Neat post. There’s a problem along with your website in web
    explorer, might test this? IE nonetheless is the market leader and a good section of other folks will miss your great writing due to this problem.


    Stop by my webpage ... best kinect games ign

    SvarSlet
  47. Thanks for some other excellent ρost. Where elѕe may just anyone gеt that tуpe of infoгmаtion
    іn suсh a perfect apргoach of writing?
    І've a presentation next week, and I'm οn the sеаrch
    for such infο.

    my blog :: make money online

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!