tirsdag den 25. september 2012

Det pyntede unge dame!

Jeg har et par yndlings blogs, hvor jeg ofte drøner forbi, når jeg trænger til lidt lækkerness. Sommetider bliver hverdagen bare lidt grå og jeg glemmer at gøre en smule ud af det efterhånden aldrende fjæs. Hos Anette finder jeg altid et par eller 12 gode råd og små fifs. På bloggen Beautyspace er der ofte super fine konkurrencer, og ind imellem er hende her bag skærmen heldig. Og efter jeg er kommet fra Kreta, så må jeg indrømme, at farven og lækkerness er forsvundet sammen med sommeren. Men med det kit jeg har vundet hos skønne Anette, så har jeg i hvert fald ikke flere dårlige undskyldninger for at ligne en udskidt kat!
Når forkølelsen, ømheden i ledene, feberen og matheden har sluppet sit tag i mit sølle jeg, så kommer jeg igen! Men indtil da, så kan du da lige smutte forbi Anette, for det kan jo være at der snart er noget andet lækkert på højkant! Eller ganske simpelt følge hende på bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!