søndag den 19. august 2012

Til sgu da skide meget lykke

til Karina, der er bloggeren bag Tungelunden. Du har simpelthen vundet intet mindre end genistregen; Længsler og leverpostej, som Annamette Fuhrmann har begået.

Tak til alle jer, der deltog. Jeg sender alle jeres søde kommentarer videre til Annamette. Og jeg linker lige til saxo, hvor du kan købe bogen.



Karina hvis du lige skriver din mail adressen her i kommentarfeltet, kontakter jeg dig snarest :)

Og mens vi venter, kan vi lige nyde de fantastiske billede af hende jeg er hemmeligt forelsket i.






1 kommentar:

  1. Fedt! Tak fordi du skrev - det var gået min næse forbi :-) glæder mig vil meget til at læse den

    Schormand@gmail.com

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!