lørdag den 11. august 2012

Skyyyyynd dig

Jeg er forelsket, og det er faktisk ikke i vindmølleren, Annamette eller Maren denne gang. Nej det er i Infinity Cube Limited Edition! Jeg elsker at lave hyggelig stemning i min lejlighed ved at tænde stearinlys, at finde ro ved at kigge på flammen, at se det smukke i samspillet mellem lys og glas.


Pssssst psssssssst lige nu kan du sgu købe skønheden for 399,-.  Hvis du vil nå at have den til den pris, og vil være sikker på at have den inden din søster, kassedame, mor, nabo eller barnepige, så skal du løbe til den store guldmedalje høhø for det er til og med mandag 13.8, at prisen er rent tyveri. Tror altså, at Høgh Interieur og Møbler har fået hedeslag regnslag, jeg tør i hvert fald ikke vente.


Hvis du vil følge med på alt det fede og nyhederne fra Høgh Interieur og Møbler, så har de en skøn blog og Facebook side.




1 kommentar:

  1. Tusinde tak for linket. Den er godt nok flot, men de har virkelig også mange andre fine ting:D

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!