mandag den 23. juli 2012

Vil du se mine patter?

Det var der i hvert fald et par stykker eller 12, der fik æren af tidligere i dag. Selv om jeg har en appelsinlund, farver og striber, blå mærker og andet godt fra havet på min røv, så har jeg været tvunget til at blotte min hvide krop. Vi er nemlig taget på romantisk ferie på Kreta.Det er i hvert fald, hvad familie og venner tror. Vi bor på et super fedt hotel, hvor der er en form for dresscode i poolen. Det respekterer jeg naturligvis, selv om tanken om nudiststrand ikke skræmmer mig. Som alle andre par svømmer vi rundt i poolen og er meget kærlige og nyforelskede. I et uopmærksomt øjeblik, får vindmølleren hevet i snoren i min bikinitop, hvilket jeg ikke opdager. Men det gør jeg tilgengæld, da jeg går op fra poolen, og flasher de hvide patter, som jeg naturligvis har fået, fordi jeg som skrevet respekterer dresscoden. Hvis der så bare havde været andre end gamle, blege fedladende mænd, så havde det været noget andet. Men nej, de fik æren af flade hvide patter, og det er jo nok deres højdepunkt på deres ferie, men bestemt ikke på min! Så i dag køber vi en burka, for jeg gider ikke ende i en eller anden beskidt fantasi, hos de der fedladende mænd. Det vil da være upassende, når de leger med konen, der i øvrigt har så lange patte, så de bruger dem som prævention. Se det er en sand opdatering fra det vidunderlige Grækenland.

5 kommentarer:

  1. Jeg var blevet væk fra poolen resten af ferien..

    SvarSlet
  2. Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet. Nyd ferien

    SvarSlet
  3. HA HA HA :-)
    PYT! Efter ferien ser du dem aldrig igen.. med mindre I skal sidde ved siden af hinanden i flyet på vej hjem :-)

    SvarSlet
  4. haha hvor er det typisk. Jeg er så tilpas klodset, at det også altid sker for mig :)

    SvarSlet
  5. Fantastisk ferie billeder du lige laver med ord der ;) Fortsat god ferie..

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!