torsdag den 21. juni 2012

ARGHHHH så stop dog!

Ok jeg ved det godt. Jeg anerkender det. Jeg tager det til mig. Men come on!!! Kan der ikke bare være en lille bitte af de der charmerende skavanker jeg har, som ikke behøver så meget opmærksomhed?

Jeg har endelig fået kontaktlinser. Har haft briller, men de har været utrolig flotte som pynt, for jeg har ikke brugt dem. Men altså nu er det ved at være lidt slemt, for jeg kan ikke se om ungerne i vuggestuen sover, når de ligger i barnevognene, og det virker bare ikke rigtig, at jeg prikker dem i hovedet, fordi jeg rammer forkert. Så har vi jo balladen, og alle de dejlige unger oppe på en gang.

I fredags prøvede jeg de der mega smarte 1000 års linser, men det var ikke lige den fedeste fidus for allerede søndag kløede de helt vildt, så jeg måtte kæmpe mod trangen til at lave øjne på tændstikker. Jeg pillede lortet ud og har så prøvet de der vildt smarte endagslinser. De første jeg prøvede var mega smarte, de faldt nemlig ud af sig selv! Pooop og ud på kinden. Det er nok noget en vindmøller ville have nydt at se. Så var der om ikke andet en anledning til at nive mig i kinden.Det er bare lidt upraktisk når det kun sker for det ene øje, og at det ikke er sidst på dagen.

Tror de linser, jeg har i nu, virker. Altså jeg kan se om ungerne er faldet i søvn, når de er puttet til middagssøvnen eller om de stadig ligger med åbne øjne. Nu behøver jeg ikke længere at prikke dem i øjnene at tænde lyset. Jeg kan se, at der er rod i mit hoved. Jeg kan se, at der er kommet færre røde tal på kontoen- wuhuuuu!

Hvis jeg ikke kan få det her linselus til at virke, så må jeg have gang i Karen - hun må da kunne hækle et øjenbind. Håber ikke det i stedet bliver et skridtbind!
Watch out, nu kan jeg se, når jeg farer vild i det gule lyn, når I putter sedler på ryggen af mig. Fortsæt selv listen!

3 kommentarer:

  1. Ja, så tror da fanden at du aldrig kan finde vej ;)
    Held og lykke med linserne.

    SvarSlet
  2. Ha ha - jeg kender alt for godt til det dersens linsehelvede! Jeg kan heller ikke vænne mig til at bruge briller - men er stæreblind uden, så har også forsøgt mig med diverse linser. Og efter mange forsøg og forskellige linsetyper har jeg nu endelig fundet nogle som virker nogenlunde for mig. Når jeg engang vinder en masse penge, skal jeg helt sikkert have lavet en laseroperation...

    God weekend.
    Pia

    SvarSlet
  3. Damn din stakkel !!!! Jeg burde også se at få tjekket mine øjne.... tak for reminder og god vind med at finde de rigtige linser!

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!