mandag den 18. juni 2012

Annamette jeg elsker dig

Jeg er klar over, at jeg tidligere på bloggen har udtrykt min dybe kærlighed til både Annamette og Maren. Men fascination, forelskelse, kærlighed og glæde kan ikke udtrykkes tit nok, så jeg siger det lige igen;
Annamette jeg elsker dig! Du er simpelthen så fantastisk, ærlig, morsom og meget lidt leverpostejsagtig!

Jeg er netop blevet færdig med den seneste bog Længsler og leverpostej, som det kloge kvindemenneske har skrevet. Jeg har krummet tæer, kun læst med det ene øje, fordi det der var skrevet var lidt for spændende til at jeg turde bruge begge øjne, jeg har vandet høns, men mest af alt har jeg grinet.

"Og ja så fik vi en quickie. Og det kan være en af fordelene ved at have sex så sjældent: Det tager ikke meget mere end en flødebolles tid at klare ærterne"


Hvor mange af os, kender ikke det trick? Altså måske ikke lige med en flødebolle, men så med en tegnefilm for så fuld lydpower, at ungerne ikke kan andet end sidde stille. Da jeg var barn var det et lydbånd med Mads & Mikkel, der blev brugt som barnepige. Måske det er derfor jeg bliver sentimental bare jeg hører titelmelodien? 


Bogen er vedkommende for alle nybagte forældre, kommende forældre, gamle forældre men i højgrad kan alle få en god stund, et godt grin og en bid af den kvinde, der er hudløs ærlig, og som jeg i den grad mener fortjener en plads på hylden blandt alle stjerneforfatterne.


Har du lyst til at læse bogen?
Så kan du vinde den her hos mig.


Eneste krav er, at du lægger en kommentar og skriver en hilsen til Annamette Fuhrmann. Det vil være rart, hvis du melder dig som fast læser hos mig og får nyheder fra bloggen Fuhrmann for dig, men det er ikke et krav.


Sæt i gang!

35 kommentarer:

  1. Ej den må jeg bare vinde....er allerede fast læser både her og hos Fuhrmann.

    Min hilsen til Fuhrmann må blive rimelig kort og simpel og alligevel meget sigende: TAK!

    Tak fordi du får mig til at føle mig normal og ikke spor kikset.

    Håber bogen kommer hjem på min reol, så skal jeg med glæde give dens værdier videre, så flere kan få glæde af ordene!

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor fantastisk - hvor vil jeg gerne vinde den :-)

    Og Annamette - you rock!!!

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med! Jeg følger selvfølgelig med hos Annamette allerede!

    Annamette - jeg er vild med din selvironi og måden du får mig til at føle, at jeg er en god mor, selvom jeg ikke bager speltboller til mine drenge hver dag, når de kommer hjem fra skole og børnehave. Tak!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Lige noget for mig - kunne være den skønneste ferie læsning...

    Annamette jeg kender dig ikke... men skal jeg snart komme til...

    Er fast læser her på bloggen...

    SvarSlet
  5. Det lyder til at være en bog lige efter mit hovede. Jeg er allerede stor fan af dig onkel Anne, men desværre kender jeg ikke Annamette, men det er der vel råd for, nu melder jeg mig til hendes blog, så Annamette, til dig vil jeg sige: Her har du mig, en sprit ny læser, som glæder sig til at lære dig at kende. Kh Katrine

    SvarSlet
  6. Den bog må jeg eje - Har tre børn på hhv. 11 år, 21 mdr og 8 mdr, så vi kender godt det problem med at kunne finde tid og lejlighed :)
    Annamette - Jeg kender dig ikke, men må absolut tjekke din blog ud for du lyder til at være et interessant menneske :)

    SvarSlet
  7. Det er jo lige den bog jeg mangler... ;0)Jeg elsker annamette´s måde er være og skrive på ;0) Jeg er fast læser her på bloggen og jeg kender Annamette her igennem og selvfølgelig skal jeg da også være fast læser hos Annemette, det er jo for dårligt at jeg bare har læst med igennem her ;0) here i come Annamette;0)

    SvarSlet
  8. Total fed bog du har skrevet Annemette ... love

    og jeg er fast læser både her og der :)

    og jeg vil bare så gerne læse den bog ...


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  9. Sikke dog en skøn giveaway!

    Kig forbi mine giveaways

    Min hilsen:
    Jeg har læst flere af uddragene på din blog og jeg kan kun sige -ih hvor jeg kan se mig selv!

    SvarSlet
  10. Det er befriende når nogle, som Annemette, er ærlige og vælger at løfte sløret som består af...ja leverpostej og hverdagsliv.
    Vil glæde mig til at læse hele bogen!
    Vh. cupcake-stylisten.blogspot.com / Rikke

    SvarSlet
  11. Uhh vil gerne vinde den bog :)

    Annamette, glæder mig til at læse din bog, titlen er meget sigende :)

    MVH Cecilie (cecilieditte@hotmail.com)

    SvarSlet
  12. Må simpelthen prøve lykken her!

    AnnaMette - "opdagede" dig først i går og se indslaget med dig og din mand - thumps up! Jeg glæder mig til at læse bogen

    :)

    SvarSlet
  13. Jeg vil rigtig gerne deltage.

    Annamette - Glæder mig meget til at læse bogen. Følger jo indimellem med på bloggen og elsker den måde hvorpå du ofte rammer "hovedet på sømmet":)

    SvarSlet
  14. Uhh, vi krydsere fingre.

    Søde Annamette, det er så sejt, at du også udkommer i bogform, og jeg håber på, at snarligt kunne stofte nærmere bekendtskab med dig herigennem. Stærkt gået!!

    SvarSlet
  15. Nice. Krydser fingre. Mvh liindved@gmail.com

    SvarSlet
  16. Den bog må jeg altså eje - følger jo også med hos Fuhrmann, så har efterhånden læst så meget om den:)
    Jeg har ikke været heldig at vinde den andetsteds, men så her da?

    SvarSlet
  17. Den vil jeg meget gerne vinde, nu har jeg læst så meget godt om den - og tror det er lige noget for mig :)

    Annemette: Glæder mig til, at læse bogen og smutter da lige forbi din blog også :)

    SvarSlet
  18. Denne bog må jeg vinde! Min kære mor og hendes lille fritids-læsegruppe-kun-for-damer. Leder lige præcis efter sådan en bog som deres næste projekt. Annemette jeg er sikker på du kan få denne flok "koner" til at krumme tær og fnise i sofaen. Så selvom jeg ikke vinder sender jeg dem i boghandlen alligevel :-D

    SvarSlet
  19. Hej Anne! Det lyder da lige som den bog, der skal med mig og alle mine drenge på sommerferie! Noget sjovt og kvindeligt, som jeg kan fordybe mig i, når der går lidt for meget drengehørm i min familie. (Én mand + tre drenge)...
    Jeg kender desværre ikke Annamette - endnu...
    God sommer til dig!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  20. uha - jeg er en af dem med leverpostej på blusen idag - har dog først opdaget det nu- at jeg har en hånd på skulderen lavet med leverpostej.
    Det lyder som en god bog - som jeg ville elske at åbne og fnise til

    SvarSlet
  21. Bogen om leverpostej m.m. skrevet af en løbesild i pink tricot, den må jeg da forsøge at vinde.

    Jeg er allerede fast læser hos Annamette (og hos Maren for den sags skyld) og jeg elsker bare den humoristiske indfaldsvinkel til hverdagslivets trivialiteter.

    Så: Ta' mig, ta' mig, ta' mig :-)

    SvarSlet
  22. Hvornår bliver give awayen afsluttet?

    SvarSlet
  23. Årh, er allerede fast læser hér, hos Maren og hos Annamette, og elsker jer alle tre, I er bare spot on <3 Ville elske at læse en hel bog fra Annamette, så derfor: Kære Annamette, BLIV VED med det hele, både blog, bog og radiogæsteoptræden, du er superinspirerende :o) Håber sådan at Onkel Anne vælger mig så jeg kan få lov til at læse hele historien om kærlighed og leverposteg!

    SvarSlet
  24. Jeg vil meget, meget gerne læse den bog. Jeg trænger!

    SvarSlet
  25. Det lyder som en bog for mig! Krydser fingre, arme, ben og Bryster? (næ de er ikke lange nok) Klem herfra

    SvarSlet
  26. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  27. DEN bog Må jeg bare læse! Jeg håber selvfølgelig på at vinde den her - men ellers må jeg vist en tur på (kan det blive kedeligere) biblioteket..

    Til AnnaMette må jeg bare sige: Det ser ud til at din bog er ret populær og rammer helt plet. Tillykke med det - Og så du må da helt sikkert igang med en efterfølger!! (ikke at læse som efternøler:-)

    SvarSlet
  28. halloo kan jeg mon nå at være med???

    Jeg er med i hylekoret - mig -mig - mig!

    AnnaMette, du skriver så genkendeligt, uanset om brystpartiet er i 40'erne eller i 20'erne - godt gået!
    Pia

    SvarSlet
  29. Jeg håber jeg kan nå at være med :-)

    Annamette: jeg har hørt så meget godt om bogen. Jeg må snart få den læst :-)

    SvarSlet
  30. Hvad dælen? hvordan er dette gået min næse forbi?
    Den bog må gerne ligge på natbordet hos mig
    Knus

    SvarSlet
  31. Kan man stadig nå det???
    Jeg har osse længsler efter leverpostej... ;0)

    SvarSlet
  32. Hov...
    Hilsenen kom ikke med!!

    Annemette: Jeg har læst anmeldelser om din bog, og det ser ud til at du har ramt mit/vores liv lige på kornet, som du bestemt har med så mange.
    Vores ægteskab skranter, vores stresslevel stiger og ungerne er jo bare unger - som de skal være!

    Jeg har et håb om at finde trøst i videnen om, at jeg ikke er alene! Kram

    SvarSlet
  33. Annamette: den bog er gået min næse forbi, men den skal læse enten som vinder eller på anden vis.

    SvarSlet
  34. Arj, mon jeg lige når at deltage i denne giveaway? Vil rigtig gerne eje og læse bogen! :O)

    SvarSlet
  35. Jeg håber at jeg nåede at være med :)

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!