onsdag den 11. april 2012

Stol aldrig på damen i GPS'en!

Hun lyver og fører dig på afveje og virkelig ikke de der afveje hvor der er lir i luften, og det er fandme ikke fedt, når damen skal føre dig til en skole, hvor du er hovedtaleren. Det er en anelse pinligt at gå ind på erhvervsakademiet i Herning, og tro det er der forsamlingen er. Og no shit jeg var kørt i god tid, og sad på (den forkerte parkeringsplads) og lyttede til musik mens jeg forberedte mig mentalt! Det er jo set før at mine kørselstalenter fører mig på anderledes veje, men den her er altså en af de mindeværdige. Og da jeg gik ind i receptionen og spurgte efter Lene, ja så var der ingen med det navn. Jeg fortalte, at jeg jo er den nye lede stjerne, men ingen klokker ringede. Og det forstår jeg jo godt, for da jeg spurgte om adressen, var jeg jo et andet sted end det sted GPS'en skulle føre mig hen. Og det er fandme altid nemmere at give den dumme dame skylden end selv tage ansvar for problematikken omkring min opfattelse af højre og venstre.

De søde damer i receptionen lovede at lave en sketch af farcen til deres julefrokost. Da jeg kom tilbage til det gule lyn må jeg erkende, at jeg fik et grineflip og måtte lægge lidt mere lir på øjnene, for mascaraen var ikke vandtæt.
Og således kom jeg for sent til det foredrag jeg holdt i dag, men heldigvis var jeg værd at vente på, og de var ikke gået i gang, før jeg var på pletten!
Dage som denne gør bare livet sjovere!

4 kommentarer:

  1. :D øv hun kan ikke være det bekendt den dumme dame ;)

    SvarSlet
  2. For fanden Anne... Du ender med at blive min død... Ja, af grin forståes!! Jeg ender altså med at blive inkontinent af alle dine sjove oplevelser... Hahaha! Du er simpelthen FANTASTICO!!!! :0)
    Mange krammere til dig og et spark i røveren til den dér sindsforvirrede dame i GPS'en!! ;0)

    SvarSlet
  3. Anne - Anne - Anne, hvad skal det dog snart ende med - elektronik er ikke hvad det har været :-D ...måske en mindre opdatering af GPS var værd at overveje!

    SvarSlet
  4. Looool..det er altså god morgen underholdning ;o)Tak for grinet!!

    Kh. Trine

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!