fredag den 27. januar 2012

Giv mig mit liv og identitet tilbage!

Fuckfjæs! Pikanjos!
Hadet barn har mange navne! Ser I da jeg kom hjem i dag lå der et brev fra Danske Spil. Jeg må erkende at jeg undrede mig, men håbede da det var en lille præmie.
Men det var nærmere et rap af en kæp end en præmie. Jeg fik nemlig en regning på 10.000 kroner at betale ved kasse 1!
Straks havde Danske Spil en meget fortørnet og undrende mig i røret. For hvordan kan det ske, at jeg har en konto på Danske Spil når jeg aldrig har været der? Og hvordan kan jeg havde spillet for 10.000 kroner, når jeg aldrig har været der?
Lånt her

Men sagen er den, at der fandme er nogle idioter, der har taget min identitet, altså mit cpr.nr og adresse og lavet en profil i mit navn. For at oprette en konto ved Danske Spil skal dit CPR nummer  verificeres. Og det har de forpulede r******** så kunnet gøre, fordi de har haft alle ti cifre og min adresse. Men hvordan??? HVORDAN? Jeg har for pokker da ikke oplyst andre om mine numre eller noget i den retning.
Anyways så viser det sig, at der på den konto hos Danske Spil, de har oprettet i mit navn er sat penge ind på fra en andens stjålet kreditkort.
Lånt her

Der er forsøgt at flytte 20.000 kr. to gange, PBS har fanget det, og dermed er tyveriet blevet opdaget. Og jeg er ikke den eneste, der er sket for.
Men hvor er det klamt, at der er mennesker derude, der har så personlige oplysninger. OG hvordan har de fået fat i dem?
Sagen er naturligvis meldt til politiet og jeg håber, de bliver fanget! For så er der lige et ord eller tre jeg gerne vil R Å B E ud til dem!
Pis mig i øret røvhuller!

Og som jeg sagde til den meget søde og rare kundeservice mand, så ville jeg sgu da aldrig spille penge op! Jeg ville da have købt en taske!

Lånt her

10 kommentarer:

  1. ej hvor er det skræmmende - stakkels dig at du skal opleve det! Hvad er det folk ikke fatter altså .. Det er da så lavt sådan at bruge andres identitet! føj!

    SvarSlet
  2. Sådan nogle røvbananer !!

    SvarSlet
  3. Føj for en ubehagelig oplevelse. Jeg håber de finder personerne bag.
    Håber at du har fået ro i kroppen efter en snak med dem derinde og trods alt får en dejlig weekend med dem du holder af.

    SvarSlet
  4. Jackass... Frækt... uretfærdigt og helt igennem amoralsk... tsk... tsk... Røvhuller

    SvarSlet
  5. Skræmmende og bare for meget ... Jeg tænker det samme ... HVORDAN KAN DET LADE SIG GØRE ??? ... OG hvordan kan vi sikre at det ikke sker for nogen og for dig igen ???
    Heldigvis kan de ikke stjæle din personlighed ;) ... Ej heller din skønne tilgang til livet ... Jeg holder meget af at læse din blog og sidder ofte og smiler ikke altid af indholdet med af din skønne måde at skrive på ... Kærligst Rikke
    Ps. Jeg havde klart også valgt en af de smukke tasker ;))

    SvarSlet
  6. Puha, der er nogle der ikke ejer skrupler her i livet. Hernede er der maaange sager om identitetstyveri. Og naar man saa skal til at bevise hvem man er hele tiden.... FRYGTELIGT!
    Jeg haaber de snart faar fanget de skyldige.

    SvarSlet
  7. Hvor er det sindsygt! Måske er det nogen der sidder med personfølsomme oplysninger der har fundet dine oplysninger og så har du bare været enormt uheldig!

    Hvor er jeg da bare glad for at de fandt ud af at profilen var fake. Men hvorfor fanden har vedkommende med det stjålne kreditkort ikke spærret kortet med det samme det var væk!?

    SvarSlet
  8. Føj for fanden da nogle idioter. Held i uheld at der er andre som har prøvet det, så du kunne komme igennem med dine sorger. Tænk på den første, det har jo nok ikke været let at overbevise om sin totale uskyld. KLAMT at nogen kan lure den slags. Det er lige den bagside af al det nymodens pjank vi har, som jeg hader rigtig meget.

    SvarSlet
  9. Nemlig! Det giver da (heller ingen) mening (for mig) at spille 10.000 kr. op, når man kan købe en taske... ;o)
    Godt det ikke er mig. Jeg ville være gået helt ned med angst. Du håndterede det super.

    SvarSlet
  10. Jeg har en Alexa OG en Daria ha ha

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!