torsdag den 7. juli 2011

Det kunne være gået grueligt galt

Men heldigvis nåede vi ikke længere væk end til udkørslen af vores vej før bilen sagde en meget slem lyd og jeg kunne ikke dreje. Det lød som om hele forenden blev smidt på jorden, klank klank klank.
Og så stod den bare der! Midt på vejen, der er ret befærdet, men jeg kunne intet gøre.


Det er fordækket mod førersiden. Det er jo mega skævt!

Men uden at være dramaqueen, så kunne det faktisk være gået meget galt fortalte Falckmanden mig. Hvis jeg havde kørt stærkt og på motorvejen, så kunne det være gået rigtig galt. Og det skræmmer mig faktisk. Kan sgu mærke den fucking angst indtage mig. Er lidt bange for at køre nu, for det kan jo gå galt lige pludselig!








Bilen er nu parkeret i siden af vejen, og jeg er spændt på, om der er nogen der løber med den. Måske Annamette vil prøve?
Mens vi ventede på Falckmanden, så smuttede vi en tur i bio og så Orla Frøsnapper. Faktisk en ret morsom film!

3 kommentarer:

  1. Hvor ubehageligt! :( jeg kan kun se 1 ud af de 4 billeder, kun det med bilen og advarseltrekanten kan jeg se (aner jo ikke hvad er er på de andre billeder) men billede 3? :)

    SvarSlet
  2. Underligt.... Jeg kan selv se dem alle :)
    Men ja meget grimt!

    SvarSlet
  3. Mon ikke det er styrekuglerne, der er gået? Og ja, det er farligt, hvis man kører stærkt, fordi bilen så bare stopper, når hjulene kommer på tværs :(
    Godt der ikke skete noget med jer!
    (Jeg kan også kun se 1 billede)
    Kram

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!