lørdag den 25. juni 2011

Til at få lange patter af!

Der er fest i min by i disse dage. Hærvejsmarchen er i gang, og nogle af mine veninder har været så letsindige at melde sig til at gå sprutruten på 20 km. Nej jeg meldte og melder mig aldrig. Et par af mine veninder skulle gå sammen med nogle andre kvindfolk men de ville ikke drikke, fordi den ene har en dumt ben.
Venlig, sød og betænksom jeg er, tilbyder jeg at hente dem, hvis benet er ved at falde af....


Jeg bliver ringet op kl 10.10 i morges, og ja jeg sov af min veninde Trine. På min tlf. svarer fortæller hun, at jeg skal skynde mig at komme, for hende med det skøre ben kaster op af anstrengelserne.
Skynder mig at ringe tilbage, men der er ikke forbindelse. Springer i tøjet, sluger tossepillerne, tisser af og bliver ringet op af en pisse irriterende oversjov glad Trine, der bare fortæller, at det var for sjov. Uha jeg slog hende i hovedet grinede.


 




Og så kommer vi til de lange patter!
Lånt her - Fuhrmann er det ikke noget for dig?
For jeg er jo træt nu, og jeg er ved at få lange patter af at være træt. Og for den sags skyld også ved at få endnu længere patter af at være snottet. For hvor charming queen er det lige det er at lave en hakker, mens jeg charmer den eneste eller de eneste enere til den her fest i min by, som jeg egentligt ikke er helt så frisk på alligevel?

Må løbe, skal rulle de lange patter op med carmen curlers.

2 kommentarer:

  1. Det er nok en god idé, ar rulle dem op - du sku' jo nødigt snuble i dem! :-)
    Carmen curlers? Findes de endnu?

    SvarSlet
  2. Årh....pat-kage? lækkert. og det havde været sjovere at de havde drillet dig hvis du havde været rask. Men må ikke drille de syge.

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!