onsdag den 15. juni 2011

Hvad er det dejligste nogen har sagt til dig?

Sådan lyder overskriften hos Annamette Fuhrmann, der har lavet en ny blog Alt Om Dig
Idéen er god, og hvor ville jeg ønske jeg var kommet på den. Men desværre nåde Annamette at tænke tanken inden jeg kunne stave til eteksempeljegikkeligekankommepåligenu. 


Annamette vil hverdag poste et spørgsmål, og hendes grund til alle disse spørgsmål er slet og ret, at hun  elsker spørgsmål.Derfor har jeg oprettet denne blog, hvor der hver dag vil være ét spørgsmål til dig. Det sætter forhåbentligt din hjerne i gang og holder dit hjerte i live.





En spørge Jørgen er, hvad hun er! Spørgsmål er jo faktisk interessante, fordi det giver mulighed for eftertænksomhed og udvikling. Og det synes jeg er super fedt!
 


Og selvfed som jeg er, kan jeg jo ikke blot vælge et eksempel. For det vrimler jo med dejligheder, jeg har fået at vide!


Men her kommer mit svar til spørgsmålet:
I forbindelse med min åbenhed omkring ADHD, har jeg fået at vide, at jeg har gjort en forskel i unavngivne personers liv. Og det er da et dejlig dejlig kompliment.

Den største kærlighedserklæring jeg har fået er kærlighedssange skrevet til mig.
Den største kærlighedserkælring
Og så en sidste og den er naturligvis fra Rasmus:
Mor du er det yniste (yndigste) i varten(verden), du er den småkeste(smukkeste) i hele varten og du er det sødste(sødeste) i hele varten!
Julens virkelig fede overraskelse




1 kommentar:

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!