mandag den 14. marts 2011

Tag mig på røven

eller rettere tag røven på mig... Det er ikke så tit det sker, og når det sker, så skal det fejres!
Jeg havde en lille chitchat med Maren på facebook i dag om en lille hemmelighed.
Samtalen forløber således:

A: Du ved det der forårsmarked
M: Nej
A: Jo det der forårsmarked, som Tis Lis blandt andet er med til at arrangere
M: ?!?!
A: Ja og jeg tænkte, at du lige ville være kvinden, der kan sponsorere noget til goodiebags?
M: Tænker du på et af mine børn?
Amuhahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahhahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaahhhahahahahahahhahamuhahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahhahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaahhhahahahahahahhaha
A: av min mave gør nas!


Jeg er totalt pjattet med hende Maren med det anderledes og dog sære efternavn Uthaug. Men man skal ikke tage fejl af Maren. Selv om hun nogle gange virkelig lyder som om hun har glemt at tage sin vitaminpille så er hun undskyldt. Der er nemlig samer i hende. Altså samer som i rensdyr samer! Og det er ganske vist!!!

Se bare her Maren i nationaldragten
Lånt her

Og her i sit "jeg er snart klar til podiet" outfit!
Ligheden er da slående!

P.S. Dem man elsker tugter man!!!

3 kommentarer:

  1. Den der ler sidst, ler bedst, jeg håber lidt at den bliver kørt videre og videre og endnu længere ud, det kan kun blive godt. Maren Tugt hende!

    Love is in the air , I can feel it.

    Tak for dagens første grin Anne.

    SvarSlet
  2. HA! Det er ikke mig! Og det kan jeg se på hatten. Den hat er nemlig ikke fra det område jeg kommer fra. Der pynter vi også ikke med så mange bånd, men har en mere enkel lue. Altså seriøst. Og bare for at sige noget.

    PS. Hvis det skulle baseres på aftenens putning, vil jeg gerne donere ANEMONE til det markedet.

    PPS. Har stadig ikke besluttet mig for om jeg for alt i verden vil med til et arrangement, hvor en der hedder TIS LIS er ansvarlig. Eller om jeg virkelig gerne vil holde mig væk ...

    SvarSlet

Kom med din holdning, ros, ris eller andet der passer som hånd i handske. Jeg ved du har den på dig :)

Kig hvis du er modig!